Nekad Villehankan | Chef-jobb ansökan GSP

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Villehankan

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
1
Användarnamn: Villehankan

Vad är ditt discord namn? villehankan#3835

Vilken arbetsplats ansöker du till? groove street piza

Varför vill du bli Chef/VD? För att jag vill hjälpa företaget att växa samt att få det till en trygg firma att folk ska köpa ifrån och att folk ska kunna veta att vi har bra öppetider. men ochså inte bara en firma som aldrig är öppen utan att ha roliga evenemanger som man kan vinna rabbater och roliga Högtider som det är kanske 15% rabat på vissa bilar som säljer mindre och inte många är intreserade över. Jag är en bra säljare och har bra ton mot folk och stressar inte

Vad rollspelar du som för tillfället? Jag är vanlig medborgare i swewave.

Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? Jag har faktiskt jobbat på Sc styling och sen som chefer inne på andra städer innan, mest bil yrken, och fick då bra inblick i hur allt funkar som chefs position. både på på kontoret och bakom kulisserna med kollegor och andra. Jag vet hur viktigt det är med stämning, säkerhet och struktur, speciellt i en sån miljö där det ofta är mycket folk och högt tryck samt några arbetare. Jag har också lärt mig hur man hanterar både kunder och personal på ett schysst sätt, så alla känner sig trygga och välkomna. Den erfarenheten tror jag verkligen kommer hjälpa mig om jag får ta ett större ansvar.

Hur kommer du att utveckla arbetet? Göra trevliga rabater så folk vill åka med oss och sammarbeta med andra företag. Anställa mer folk och ha bra personal ansvariga. bygga om olika event med jobbet och priser till den som jobbar bäst under en hhelg t.ex.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än SweWave? Nej

Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? Jag är har bra arbets moral samt bra villig till att jobba med folk och åt folk. jag är bra på att sälja mitt företag på gatorna så folk vill ha just mig och mina kollegor. Jag kommer anställa kompetenta folk som har en trevlig ton och inte kriminella så det blir tjafs eller annat där inne. ingen otrevlig och slarvig personal. Alla ska vara snälla och trevliga så ingen ska bli otrygg med oss. Jag har en bra ton, är trevlig och att jag är inte stressig jag har gott om tid. Jag välkommer alltid folk och ser till så att alla har det en trtevlig tid där inne

Hur många bans har du? en ban bara som var typ 23.

Senaste redigerad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom