Nekad Villehankan | Medlemskap ansökning

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Villehankan

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
1
Användarnamn: Villehankan

Vad är ditt namn i verkligheten? ville

Vad är ditt discord namn? Villehankan#3835

Vad är ditt födelsedatum? 17 April 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär Jörgen Bergsten är en driven person han har haft bra uppväxt och skippade ggymnasiet och började på bilfirma och lackerade bilar på sidan, Han har mycket intresse för bilar och hojjar. Han ska fixa jobb och skafffa vänner samt att bli en trevlig polis kanske.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär trevlig, jobb angagierad, positiv

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Känslig, missförstår mycket, sårbar för kvinnor

Vad kan du bidra med till serverns RP? Ja kan bidra med roliga scenarion och bra rp, Ge folk en chans till att komma in i ett scenario så det blir ett roliga och brett scenario. Jag kommer bidra med mycket skratt och jobb.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spelat mycket fivem och massa swewave på förra servern. har runt 1000 timmar på det om jag inte har fel

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att båda ska ha chans att vinna i ett scenario och inte bara du som tex ska få vinst av en grej

Vad är suntförnuft för dig? Att man ska spela som de vore verkligt liksom att inte bara åka runt och leta polis jag utan att du ska tänka realistiskt, samt att det är inte moral att hålla på att slå folk från ingenstans så det är inte sunt att göra. Om nån går fram och pratar med mig ska jag inte köra över dem och hålla på så.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? NLR New life rule man ska inte komma ihåg saker som hänt innan man dog som om nån dödar mig ska jag inte veta att det hänt eller bakomliggande scenario. VDM att man inte ska köra över folk så dem skadas eller sånt. Copbait inte leta snutjag och få deras uppmärkasmhet hela tiden. powergaming2 spela för makt och pengar.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

AD

Trial Mod
Meddelanden
107
Trofépoäng
18
Nekad, utveckla din ansökan!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom