Godkänd Villehankan | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Villehankan

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
1
Användarnamn: Villehankan

Vad är ditt namn i verkligheten? ville

Vad är ditt discord namn? Villehankan#3835

Vad är ditt födelsedatum? 17 April 2008

Berätta om din karaktär. Min gubbe heter Jörgen Bergsten född 2000 i en byhåla utanför stockholm som liten. Då har Jörgen haft det jobbigt i skolan och bland andra ungdommar i hans ålder som gick på skolan. Han har snabbt gått till annat umgänge. Har alltid stått för egna pengar som ung och allttid jobbat ihop en slant. Hans stora intressen och pension är äldre bilar och att färga bilar i hans egna lackbås. Han har som plan just nu att komma in på sc styling och jobba där annars mest att skapa vänner och jobba ihop till en fin bil. Han är oftast känslomässig när det gäller hans föreldrar som gick bort när han var ung.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Självkontroll, stort drivande till att jobba, Rättvis till alla

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Svårt med koncentration, Känslig och dryg

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med social rp och roliga stunder. samt att hjälpa nya folk som jag träffar på gatorna i staden

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spelat mycket fivem och massa swewave på förra servern. har runt 1000 timmar på det om jag inte har fel.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Båda ska ha en chans att vinna i scenariot och inte bara du få delen av rpandet. Som både är tråkigt och inte roligt för andra

Vad är suntförnuft för dig? Att jag ska tänka realistikt, och att man ska följa allmäna regler och moral. Som tex att bara göra din rp realisktigare.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? NLR New life rule man ska inte komma ihåg saker som hänt innan man dog som om nån dödar mig ska jag inte veta att det hänt eller bakomliggande scenario. VDM att man inte ska köra över folk så dem skadas eller sånt. Copbait inte leta snutjag och få deras uppmärkasmhet hela tiden. powergaming2 spela för makt och pengar.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Meddelanden
6
Trofépoäng
3
Godkänd skriftlig ansökan, du har 48h på dig att ta din muntliga intervju. Lycka till!
:SWRP~3:

zhft

Medlemskap Ansvarig
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
29
Trofépoäng
3
Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom