Godkänd banan plockare | Temporär Ban Överklagan

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

banan plockare

Ny Medlem
Meddelanden
8
Trofépoäng
3
Användarnamn: banan plockare

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199266978868/

Ditt Hex-ID eller BanID: steam:11000014de2dc34

Vad är din discord tagg? Bananplockare

Vart är du bannad? Servern

Vem var det som bannade dig? MrMclovin4200

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag och en kompis åkte och försökte stoppa polisen från att stanna vår kompis så vi rikta på de men de åkte fram några meter och hoppa ut och skjöt, så vi åkte även fram lite för att sedan skjuta de

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och en till åkte runt vi hittade en person som blev jagad av snuten, så vi bestämmde oss för att hoppa ut och rikta och säga till han att dra. Polisen åkte fram ett par meter och hoppa ut och börja skjuta mot oss och vi åkte fram lite och skjöt ner polisen och stack därifrån sedan

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en helt rätt ban, jag ska ha tur att min krim inte rykte. Men som sagt Mrmclovin kan sina grejer och vet vad han håller på med och kan lyssna från båda partnerna

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blivit bannad tidigare men det står ba 0 bans ändå och blev bannad nygligen för sunt förnuft men det har jag lärt mej av och händer verkligen inte igen! Och jag har blivit bannad någon gång förut för typ 3-4 månader sedan för lall och det händer inte igen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vi skulle ha lämnat platsen och försökt att tappa snuten ist för att skjuta mot de och att kanske låta de jaga vår polare utan att vi kommer och stör så de får skapa ett roligt scenario

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Aaa

Top Bottom