Nekad banan plockare | Temporär Ban Överklagan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

banan plockare

Ny Medlem
Meddelanden
8
Trofépoäng
3
Användarnamn: banan plockare

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199266978868/

Ditt Hex-ID eller BanID: steam:11000014de2dc34

Vad är din discord tagg? banan plockare

Vart är du bannad? Servern

Vem var det som bannade dig? räven

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-05-21 215908.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag skjöt på torget och sjukan.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag gjorde ett terrordåd som var jätte dumt beslut. men jag hade inte nå tid att spela på servern för jag gjorde inget annat än att spela men de var dumt att göra ett terrordåd bara för att jag skulle sluta spela. än bara att sluta.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var en helt rätt ban för det var jag som gjorde ett stort fel!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad för rdm och lall.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle inte ha skjutit på torget och sjukan bara för jag inte vela spela på servern nå mer vid de tillfället,

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom