Nekad banan plockare | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

banan plockare

Ny Medlem
Meddelanden
8
Trofépoäng
3
Användarnamn: banan plockare

Vad är ditt namn i verkligheten? max wallin

Vad är ditt discord namn? banan plockare

Vad är ditt födelsedatum? 15 Januari 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär har en svensk bakgrund med 2 brorsor och en syrra, när han växte upp så hade hans föräldrar problem med alkohol och pengar, jan levde i en fattigdom som inte går att beskriva. Han snodde mycket saker och hittade alltid på nå bus. Sen när han växt upp som har han följt sina föräldrars spår, han har mycket alkhol problem men också ganska mycket problem droger och har väldigt lite pengar. Han har velat bli polis sedan han var liten, men de är väldigt svårt när han har prickar i registret. Det börjar gå åt andra hållet för han (mot de kriminella hållet) De börjar bli mer o mer problem med polisen. Men han vill vända på de nu och göra bra saker från sig!

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Han är ganska snäll. Han vill att alla ska må bra och inte må dåligt. Och han är glad och omtänksam.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Han kan ha kort stubin alltså arg de mästa del, stökig, ganska tråkig

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra stort till serverns rp då jag har stor kunskap inom rp eftersom jag har spelat rp en väldigt lång period och vet hur det fungerar, jag kan bidra till en kreativ rp utan att begå olika regelbrott, jag kan bidra till en rp som är rolig för alla

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat gta rp i 2 år ungefär

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att jag inte alltid måste vinna ett scenario utan ibland kan det vara roligare ifall motparten vinner.

Vad är suntförnuft för dig? suntförnuft för mig betyder att följa serverns regler, respektera andra spelare och spela realistiskt. Det handlar om att använda logik när man spelar.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? sunt förnuft=Tänka som de var riktiga livet inte springa runt och lalla, power gaming, att bara tönka på makt och pengar och även inte rpa på skador till exempel jag kör i en biljakt jag krockar och inte rpar på skadorna för att jag har massa med vapen på mig som är jätte dyra

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom