Nekad arow1223 | Ansökan till Staff

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

arow1223

Ny Medlem
Meddelanden
8
Trofépoäng
1
Användarnamn: arow1223

Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Ange ditt födelsedatum: 26 April 2011

Ange ditt Discordnamn: arowwagers/arow

Berätta kortfattat om dig själv: Jag är 14 år gammal. och börjar 8 efter sommarlovet. Jag är väldigt omtänksam och är bra på många saker. som tex att jag kan vara seriöst i seriösa situationer men kan också vara rolig när jag hänger med kompisar in game. På fritiden gillar jag att spela dator spel och chilla med kompisar eller bara vara med familjen.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Det kan variera mellan vilka tider jag vaknar och så men det brukar va från 6-10 timmar per dag.

Hur länge har du varit en Medlem på SweWave? Jag har varit medlem sen 5 february 2025.

Varför ansöker du som staff på SweWave? Jag ansöker till staff på Swewave för att jag har märkt att rp nivån har börjat bli sämre och jag tycker att det inte är så roligt och att jag tycker att alla spelare måste få ha det så kul och kunna rpa som dom vill utan att någon kommer och förstör. och jag tycker om att hjälpa personer med deras problem eller om de behöver fråga något. och jag har märkt att det är många staffs som mest sitter och pratar och inte tar sitt arbete på alvar och därför vill jag hjälpa till med staff arbetet. och sen har jag också sätt att där är personer som inte kan bete sig och som inte följer regler och därför vill jag sätta stop för det. Och det är därför jag vill bli staff här på swewave.

Vad är din uppgift som Staff? som staff på en fivem server ska man alltid försöka göra servern så trygg man kan och försöka hjälpa spelarna och ägarna att göra server till det bättre. som staff har du också ett ansvar om att ingripa när spelare gör fel och kanske ge dom varningar ,kick eller ban och att man verkligen försöker lyssna på båda parter i ett ärende tex att bara för du har en kompis som har gjort fel och att du kanske känner han irl betyder inte det att du ska ta hans sida bara för ni är vänner och om du inte gör de så skapar du en rättvis och trygg miljö så folk känner att de vågar hoppa support om dom tycker att någon har gjort fel.

Vad kommer du att bidra med som Staff? jag kommer bidra med en snäll staff som tar sitt arbete på allvar och är rättvis och omtänksam och en staff som orkar att ta lite jobbigare ärenden som kanske inte andra pallar. och jag kommer vara rättvis mot alla och inte bara mina kompisar och jag kommer ha tålamod och lyssna på dina problem du har och försöka hjälpa dig med de.

och jag kommer också bidra med en aktiv staff som går upp tidigt bara för att hjälpa spelare som spelar tidigt eller bara har dygnat och behöver hjälp. och som skulle behöva hjälp snabbt. och kommer bidra med en spelare som följer reglerna noggrant och har erfarenhet om staff då jag har varit det på andra serverar innan .

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag hanterar dom bra skulle jag säga, Jag försöker ta det lungt och försöker ta djupa andetag och försöka fortsätta med mitt jobb och försöka fortsätta med det jag höll på med. och jag försöker inte ta några hastiga beslut och försöker lyssna på alla men om jag tycker det blir för jobbigt och jag inte kommer fram till något frågar jag någon som är högre eller erfaren.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Medlemskap

Ansvarsområde 2: Support

Jabal

Aktiv Medlem
Meddelanden
106
Trofépoäng
18
+ rep bra på att rpa och mogen

Foglio23

Ägare
Personalmedlem
Ägare
Meddelanden
88
Trofépoäng
6
Du har tyvärr inte blivit godkänd för att gå vidare till det muntliga provet. Om du önskar, har du möjlighet att skicka in en ny ansökan om 1 vecka.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom