Nekad arow1223 | Ansökan till Staff

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

arow1223

Ny Medlem
Meddelanden
8
Trofépoäng
1
Användarnamn: arow1223

Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Ange ditt födelsedatum: 26 April 2011

Ange ditt Discordnamn: arowwagers

Berätta kortfattat om dig själv: jag är 14 år gammal jag heter Elias. Jag kommer från Sverige mina intressen är att spela Fivem och vara med familjen. Som person är jag snäll , omtänksam och mogen.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? det kan variera men oftast 10 timmar om dagen.

Hur länge har du varit en Medlem på SweWave? sen 5 February 2025

Varför ansöker du som staff på SweWave? jag ansöker till staff på Swewave för att jag tycker det är roligt att hjälpa folk med sina problem och jag har märkt på det senaste att det tar tid att få hjälp av staffsen. Så jag vill vara med och förbättra det genom att vara aktiv och hjälpa folk så mycket jag kan .

och jag tycker att det är så roligt att spela på swewave tills det kommer in fuskare och folk som väljer att inte följa reglerna och därför vill jag stoppa det själv. så jag hoppas att jag får en chans att visa vad jag kan.

Vad är din uppgift som Staff? att hjälpa folk med deras problem. och att vara en snäll staff som inte tar sidor i ärenden . och en bra staff måste vara aktiv och inte liga och slappa och prata med folk i support istället för att göra staff arbete. och man ska försöka få bort alla lallare och personer som abusar buggar. och kanske det kan leda till en ban.

Vad kommer du att bidra med som Staff? jag kommer bidra till att vara aktiv staff och hjälpsam . och jag kommer försöka vara den mest aktiva staffen som är snäll mot alla och inte tar sidor. så alltså en rättvis ,snäll ,omtänksam staff och jag kommer försöka få bort alla lallare och folk som inte ta regler på alvar och som tror att man kan göra som man vill.

Hur hanterar du stressiga situationer? om det skulle bli stressigt i en situation skulle jag försöka ta det lungt och försöka lyssna på problem som en eller flera spelare har och försöker ta det viktigaste först men om jag märker att det börjar bli lite väl stressigt och jag inte kan hantera så många frågar jag en annan staff om dom kan hjälpa mig.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Support

Ansvarsområde 2: RP

Foglio23

Ägare
Personalmedlem
Ägare
Meddelanden
88
Trofépoäng
6
  1. Du har tyvärr inte blivit godkänd för att gå vidare till det muntliga provet.Om du önskar, har du möjlighet att skicka in en ny ansökan om 1 vecka.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom