Godkänd arow1223 | Servervakt Ansökan

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

arow1223

Ny Medlem
Meddelanden
8
Trofépoäng
1
Användarnamn: arow1223

Ditt namn: elias

Ange ditt födelsedatum: 26 April 2011

Ditt Discordnamn: arowwagers

Beskriv din dagliga aktivitet på servern: Nu när vi har sommarlov så kan det variera men det brukar vara varje da från runt 4-8 timmar. Då ja brukar komma in på servern och ta över områden och skjuta lite och sånt och ja rpar kriminell. Men när det är skola så kommer jag oftast hem klockan 15:30 och sen spelar ja på kvällen om jag inte har prov och sånt och då gör jag samma som att ta över områden och skjuta

Hur länge har du varit en Medlem på Swewave? kanske typ 5 månader då ja har råkat lämna dcn en gång

Hur många gånger har du blivit bannad på server? runt 8 gånger dom flesta har varit min brorsa då han har spelat länge och så. och sen har jag också blivit bannad några gånger och ja jag blir bannad om han blir bannad

Varför ansöker du som servervakt på Swewave? för att jag har ett intresse för att hjälpa till och förbättra och försäkra serven med det mesta jag kan. och har alltid varit en sån som gillar att hjälpa folk med det dom vill ha hjälp med. och sen har jag också märkt lite lall på senaste och därför vill jag hjälpa till med det så därför ansöker jag till staff

Har du tidigare varit blacklistad? nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har: servervakt har i uppgift att kolla så alla följer reglerna och få bort dom som lallar på servern temporärt tex att någon går runt och slår alla på torget då kan man ge dom en ban på 30 min så att dom kanske lär sig av sina misstag och tar det som en varning

Varför vill du bli servervakt på servern? för att jag vill hjälpa till med att få bort lallare som gör så att rp nivån sänks på hela servern och att folk ska tycka att det är roligt att spela på servern och att man inte känner att man kommer bli typ lottad av en lallare som inte har läst några regler.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt: tex som att man hottar någon med återgärder ingame med att typ "ge mig ditt vapen annars blir det ban"

eller att man kickar någon som håller på att bli rånad och så kickar man personen så att han inte blir det.

och sen bara för att du inte gillar personen ska du inte skita i vad han behöver hjälp med utan du ska hjälpa alla fast dom har rånat dig eller något.

Top Bottom