Godkänd Abdi karim | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Abdi karim

Ny Medlem
Meddelanden
4
Trofépoäng
1
Användarnamn: Abdi karim

Vad är ditt namn i verkligheten? Max

Vad är ditt discord namn? iinstalockreyna

Vad är ditt födelsedatum? 6 Maj 2011

Berätta om din karaktär. Alex är född 1976-06-03 han var född i Norrland. han har haft en tuff uppväxt hans mamma dog under hans födelse och hans pappa blev alkoholist. Han har alltid viljat köra motorcross eftersom att han har sett det på tv. Alex pappa har varit elak och slagit honom som barn. Stefan var mobbad i skolan eftersom att han hade grov ADHD. Alex var stark men han kunde inte göra någonting emot mobbarna för att de var fler än honom. Men Alex klarade sig inte igenom skolan han slutade när han var 14 och tog en cross. Han började köra den på vägar och slangade bilar för att få bensin. han fick jobb på en motocross bana så fick han mycket pengar och sen slutade han jobba där och sålde sin cross för att få pengar. efter det använde han pengarna för att ta en bus och tåg tills han kom till Stockholm där han fick ett jobb på McDonalds han jobbade där tills han hade rådd med att hyra en lägenhet. Alex började köra motocross som han alltid har vilat göra och han blev proffs när han var 20. Sen slutade han med motocross och hade kvar sin adhd. Alex var alltid sur och tog ut det på andra nu är han 44 och har en kompis. Och Alex lever bra i Stockholm med sin vän Janne.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär gillar cross snäll bra energi ibland

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Har grov adhd blir sur rätt så lätt. har blivit mobbad länge. även att hans pappa slagit och varit elak så han kan bli agre

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag ska skapa roliga scenarios och komma med ett seriöst rp jag ska bidra socialt och jag ska bidra inom jobbet och vara trevlig mot bemötande kunder och försöka hjälpa de så gott jag kan. Jag kan göra något som får alla i servern glada jag kan göra så att de skrattar och har roligt. Och jag kan få Rpn att se mer seriös ut då jag skapar scenarios då andra i servern måste rpa seriöst på. Jag vill helt enkelt bara bidra med så mycket jag kan och försöka göra så att RPn runt mig är bra och seriös och att alla följer era regler

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spelat på unive nova och swewave som var före nova även diamond rp

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna, eller att man offrar sig för att den andra karaktären ska få en W, beroende på hur scenariot utvecklas. Det gör även att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en part.

Vad är suntförnuft för dig? Att ha respekt och hänsyn även att rpa realistikt .

Kan du ge exempel på några av serverns regler? DM man får inte döda någon utan anledning VDM Man får inte använda ett fordon som vapen Sunt Förnuft, Respekt och hänsyn.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Senaste redigerad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom