Nekad Abdi karim | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Abdi karim

Ny Medlem
Meddelanden
4
Trofépoäng
1
Användarnamn: Abdi karim

Vad är ditt namn i verkligheten? Max

Vad är ditt discord namn? iinstalockreyna

Vad är ditt födelsedatum? 9 April 2011

Berätta om din karaktär. min karaktär planerar att ha en bra rp nivå och spela för motparten vinning och göra roliga senarion för båda partena. hanns uppväxst var bra han gick i en bra skola han hade gått om pengar och han gick utt grund skolan med bra betyg. hans föräldrar var väl utbildade och hade gott om pengar som gjorde att han inte stack ut på så många dåliga set. han gick samhäll på gymnatiet och sedan plugga han 2 år på polis högskolan, men han var skol tröt och skulle villa tästa nått annat. och han hade några barndom vänner som han hade kontakt med och dom hållde på med dråger och vapen handel och han tyckte det var intresant så han gick den vägen i stället för att bli polis.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär vill bli polis är glad och positiv

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär tänker oftast på pengar gör nästan vad som helst för pengar kan inte sluta tänka på de han har förlorat vilket som kan störa han ibland när han arbetar

Vad kan du bidra med till serverns RP? social rp nivå och spela för motpartens vining. och ha kul med dom jag spelar med.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja unive har spelat på swewave gammla även nova roleplay diamond och avena.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte alltid kan vinna senarion. utan man måste kunna förlora senarion med för mortpartens vinning. så båda partena har kul i rpn.

Vad är suntförnuft för dig? Att använda mitt egna omdöme för att fatta beslut och att använda mig av realistisk rp och använda mig utav rimlig het respekt och även hänsyn

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM: är att man dödar nogon utan andleding eller bakom liggande senarios. VDM: är att man dödar någon med en bil utan andleding. COPBITE: Innebär att du försöker få polisens uppmärksamhet att till exempel slkada breviid eller köra och sjuta på polisens däck <--- till exmpel. POWERGAMING Till exempel du kancke blir på körd och du rpar inte på sador och skriker.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom