Nekad younas | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

younas

Ny Medlem
Meddelanden
17
Trofépoäng
1
Användarnamn: younas

Vad är ditt namn i verkligheten? younas

Vad heter du på discord? mrbob_321

Ange ditt födelsedatum 24 Juni 2006

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som fick mig att ansöka till medlemskaps ansvarig är att jag har blivit tipsad av andra att det är ett väldigt roligt område att jobba i , jag har också sett hur positivt det är i detta comunityt och jag vill bli en del av det. Jag vill bli MA eftersom att jag har rpat på SweWave i ett tag nu och jag vill göra nått mer än att bara rpa på den här servern, jag vill kunna hjälpa till med att ta medlemskaps intervjuer och att kolla på folks medlems ansökningar. Jag vet hur mycket Staffs jobbar om dagarna och jag vill kunna underlätta för de genom att kanske ta nån report lite då och då. När jag rpar så händer det rätt så ofta att jag stöter på icke medlemmar och jag vill kunna hjälpa de att få medlemskap på denna servern. Jag vill bli MA för att kunna ändra på betydelsen för att ha medlem eftersom i nuläget ser verkar det som att Medlem är en roll som alla har, det finns till och med folk som inte ens kan serverns regler som har medlems rollen. Jag vill bli MA för att kunna bygga upp mig till att bli staff i framtiden.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Det som fick mig att ansöka till rollen som Medlemsansvarig var min starka vilja att bidra till en positiv och engagerande medlemsupplevelse. Jag har alltid drivits av att skapa sammanhang där människor känner sig välkomna, sedda och delaktiga, och jag ser den här rollen som en möjlighet att göra just det. Jag gillar att ha struktur och att jobba med både kommunikation och relationer, vilket jag tror passar väl in i ansvaret för att både ta hand om nuvarande medlemmar och attrahera nya. Dessutom tycker jag det är spännande att få vara en del av något större – att få jobba för en organisation vars värderingar

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker att man ska bemöta andra människor med respekt, öppenhet och nyfikenhet. Alla bär på sin egen berättelse, och därför försöker jag alltid lyssna utan att döma och bemöta andra så som jag själv skulle vilja bli bemött. Det handlar om att se personen bakom orden – oavsett om man håller med eller inte.

Hur skulle du vilja bidra till och forma innebörden av att vara medlem på Swewave? Där man respekterar varandra, hjälper till och skapar bra RP tillsammans och att medlemmar känner stolthet över att vara en del av Swewave

Vilka krav tycker du att medlemmar på Swewave bör uppfylla? jag tycker att en medlem på Swewave ska visa respekt mot både spelare och staff följa reglerna och ta sitt RP seriöst samt vill bidra till en bra stämning.

Vilket ansvar anser du att du skulle ha om du var Medlemskap Ansvarig? organisationen. Det innebär att jag behöver ha koll på medlemmarnas behov, lyssna in deras upplevelser och se till att de känner sig sedda, välkomna och inkluderade. Jag ansvarar också för att skapa en positiv medlemskultur – både genom att planera och samordna aktiviteter som stärker gemenskapen, och genom att bidra till en tydlig kommunikation kring vad det innebär att vara medlem på Swewave. Dessutom tycker jag det är viktigt att ha struktur i medlemsregistrering, uppföljning och att nya medlemmar får ett bra första intryck. Kort sagt: mitt ansvar är både relationellt, organisatoriskt och värdegrundsbaserat – att hålla ihop helheten och samtidigt ha ett öga för detaljerna.

Hur ser din nuvarande aktivitetet ut? Jag är mycket aktiv varje dag.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Swewave i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej

MrPotato

Medlem
Meddelanden
34
Trofépoäng
8
NEKAD
Anledning: Inte gått 24h + kopierar en Annas ansökan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.