Nekad Sp1zyyy nya | Servervakt Ansökan

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Sp1zyyy nya

Ny Medlem
Meddelanden
13
Trofépoäng
1
Användarnamn: Sp1zyyy nya

Ditt namn: Younas

Ange ditt födelsedatum: 24 Juni 2011

Ditt Discordnamn: Sp1zyyy

Beskriv din dagliga aktivitet på servern: Jag hänger med mitt gäng samt så plockar vi områden och således skjuter vi lite

Hur länge har du varit en Medlem på Swewave? Nästan 5 månader

Hur många gånger har du blivit bannad på server? Nästan 15 stycken men många är felaktiga och sv-ban

Varför ansöker du som servervakt på Swewave? Jag söker som servervakt därför att jag vill vara med att göra skillnad i servern. Kunna göra så alla får en tryggare plats och skicka folk som bryter mot regler. Jag vill ta nästa steg i mitt RP oxå för jag har rp:at som vanligt i några månader nu och jag vill verkligen bevisa att jag passar denna roll!

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har: En servervakt har uppgift att skicka spelare som inte kan hålla sig till regler eller på ett annat sätt, prata med personen och få hen att inse att hen har gjort fel! En servervakts uppgift är inte bara och skicka folk som gör fel. Utan oxå kunna ibland hjälpa folk som är nya till servern eller svara på frågor som folk har om dem inte vet hur något fungrerar t.ex. oxå såklart att ha respekt och vara trevlig när man pratar med andra!

Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag vill hjälpa till. Alla staffs ska t.ex inte behöva göra allt jobb själva så vi finns. Jag vill oxå bli servervakt eftersom att jag vill ta nya och svåra utmaningar i mitt rp.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt: Korruption
är när någon t.ex utnyttjar sin makt för att kunna få fördelar eller egen vinning. T.ex om jag säger ”ge mig glocken, annars får du ban” de räknas som korruption och är helt oacceptabelt.
Abuse
Är när missbrukar sin makt eller behandlar någon illa, t.ex att du hotar nån eller behandlar någon orättvist. Ett exempel är ifall jag bannar någon bara för att jag förlorade mot hen i spelet. Det är abuse eftersom jag använde min makt på ett orättvist sätt!

Top Bottom