Nekad younas | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

younas

Ny Medlem
Meddelanden
17
Trofépoäng
1
Användarnamn: younas

Vad är ditt namn i verkligheten? younas

Vad heter du på discord? mrbob_321

Ange ditt födelsedatum 24 Juni 2006

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som fick mig att ansöka till rollen som Medlemsansvarig var min starka vilja att bidra till en positiv och engagerande medlemsupplevelse. Jag har alltid drivits av att skapa sammanhang där människor känner sig välkomna, sedda och delaktiga, och jag ser den här rollen som en möjlighet att göra just det. Jag gillar att ha struktur och att jobba med både kommunikation och relationer, vilket jag tror passar väl in i ansvaret för att både ta hand om nuvarande medlemmar och attrahera nya. Dessutom tycker jag det är spännande att få vara en del av något större – att få jobba för en organisation vars värderingar jag delar.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Eftersom att jag är en engagerad och pålitlig kille som bryr mig. Jag tar ansvar, jag är riktigt noggrann i det jag gör och samtidigt så har jag lätt för att kommunicera och bemöta andra på ett respektfullt sätt. Jag tycker att det är viktigt att alla medlemmar, både nya som gamla ska känna sig välkomna och trygga här.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker att man ska bemöta andra människor med respekt, öppenhet och nyfikenhet. Alla bär på sin egen berättelse, och därför försöker jag alltid lyssna utan att döma och bemöta andra så som jag själv skulle vilja bli bemött. Det handlar om att se personen bakom orden – oavsett om man håller med eller inte.

Hur skulle du vilja bidra till och forma innebörden av att vara medlem på Swewave? Varje medlem här ska känna att dem har ett värde. Att vara medlem här ska kännas meningsfullt och roligt. Man ska vara den som stöttar och hjälper till om det dyker upp något.

Vilka krav tycker du att medlemmar på Swewave bör uppfylla? jag tycker att medlemmar på Swewave framför allt bör dela de grundläggande regler i servern – som vdm, rdm metagaming powergaming och mer respekt och engagemang. Det ska vara en trygg och inspirerande plats där alla bidrar till en positiv stämning.

Vilket ansvar anser du att du skulle ha om du var Medlemskap Ansvarig? Om jag blir tagen så skulle mitt ansvar vara att se till så att nya medlemmar får en sån bra och trygg start som möjligt. Jag kommer att hantera ansökningar noggrant. Jag kommer att ha skarpt koll på vem som ansöker om medlemskap här så att vi inte släpper in några oseriösa eller störande personer som bara är ute efter att förstöra spelupplevelsen för andra. Jag kommer att hålla mycket koll på så att ingen fuskar på sin skriftliga ansökan. Jag kommer att våga att säga nej till en person om jag anser att personen inte riktigt är redo för ett medlemskap.

Hur ser din nuvarande aktivitetet ut? jag spelar fivem varje dag

Har du som mål att gå med i staff teamet på Swewave i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej

MrPotato

Medlem
Meddelanden
34
Trofépoäng
8
Nekad

Status
Ej öppet för ytterligare svar.