Nekad younas | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

younas

Ny Medlem
Meddelanden
17
Trofépoäng
1
Användarnamn: younas

Vad är ditt namn i verkligheten? younas

Vad heter du på discord? mrbob_321

Ange ditt födelsedatum 24 Juni 2006

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag tycker om att ha ansvar och hjälpa till att skapa en bra gemenskap på servern jag vill vara med och se till att nya medlemmar får en bra start och att alla känner sig välkomna jag gillar att organisera saker och tror att rollen som Medlemskap Ansvarig passar mig bra

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? för jag har varit det på andra stora servrar jag vet också exakt hur en godkänd ansökan ser ut vet också hur en nekad ser ut jag är också väldigt trevlig och just för att jag är postiv och kan ge väldigt bra feedback till någon som kanske blivit nekad jag kan ge dom tips på vad dom har gjort dåligt och vad dom kan utveckla som tillexempel ¨du borde utveckla svaret på frågan om din karaktär Också för att jag är väldigt aktiv vid datorn kan då också ta väldigt många intervjuer och massa andra saker jag är också väldigt mogen och så är jag väldigt bra på att låta folk prata till punkt jag kan sitta och bara lyssna i flera timmar om det behövs

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? jag tycker att man ska bemöta dom med ett trevligt hej så att personen känner sig välkommen till servern man borde också prata lite innan intervjuen just för att personen kanskse känner lite stress just för att det är en intervju

Hur skulle du vilja bidra till och forma innebörden av att vara medlem på Swewave? jag vill bidra till att alla medlemmar känner sig inkluderade och respekterade jag vill vara ett gott exempel genom att följa reglerna visa hänsyn och hjälpa andra jag tycker att att vara medlem på SweWave ska innebära gemenskap trygghet och att man har kul tillsammans

Vilka krav tycker du att medlemmar på Swewave bör uppfylla? Jag tycker att medlemmar bör visa respekt mot andra följa serverns regler vara hjälpsamma och bidra till en positiv stämning man ska också kunna ta ansvar för sitt eget beteende och vara en del av gemenskapen på ett bra sätt

Vilket ansvar anser du att du skulle ha om du var Medlemskap Ansvarig? Jag anser att mitt ansvar skulle vara att välkomna nya medlemmar hjälpa dem att komma in i gemenskapen och se till att de får den information och stöd de behöver jag skulle också ha ansvar för att följa upp hur medlemmar trivs och agera om det uppstår problem eller frågor

Hur ser din nuvarande aktivitetet ut? är aktiv varje dag typ

Har du som mål att gå med i staff teamet på Swewave i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej

MrPotato

Medlem
Meddelanden
34
Trofépoäng
8
Nekad
Utveckla din ansökan

Status