Godkänd Woo | Temporär Ban Överklagan (.Flocka)

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Woo

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: Woo

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198876426258/

Ditt Hex-ID eller BanID: steam:1100001369b8012

Vad är din discord tagg? spookyclipz

Vart är du bannad? Servern

Vem var det som bannade dig? ghost

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-07-06 004139.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag erkänner att jag gjorde fel men att det dock inte var meningen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hittade en polare som jag hade känt ett tag innan och när jag ser han så väljer jag att köra in i han lite smått, som sagt det är en bra vän till mig så han gnäller inte. När vi skulle vända så skulle jag tuta på han och då merkar jag att det finns en boost vilket som gör så att jag flyger på ett trä det var inte värsta boosten då jag bara typ 4 meter och boosten försvann snabbt. så jag börjar skratta för det är sent jag och min andra vän har natt humör. Min vän fattar ingenting vad som hade hänt så jag väljer att visa han. tanken var att jag skulle bara åka ner snabbt på vägen med boosten/nitros och tanken var eftersom det är en import bil så hade jag tänkt mig att den skulle va klistrad i marken liksom visa bilar när man åker så flyger dom inte som andra bilar tex dom väger mer så när jag skulle boosta ner på vägen så åkte jag på ett gupp vilket som gör att jag börjar flyga lite väl mycket.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att jag gjorde fel men det var inte meningen eftersom jag visste inte att jag skulle flyga så mycket med nitrosen och som sagt hela grejen var inte meningen utan att tanken va att jag skulle komma ner från gatan till andra gatan snabbare men inte flyga. Staffen som banna mig, han vägrar hoppa support och snacka om det då jag satt i support i stabila 30 min och vänta på han vilket som slutade med att staffen som drog mig sa att han inte skulle komma och inget skulle skedde. fick inte ens se klippet men jag tror det handlar om detta för som sagt jag har inte sett vad jag har blivit bannad för och han banna mig mid scenario i stora scenen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kommer inte riktigt ihåg men jag har blivit kickad många gånger av mina vänner och svban av staffs för dom hade sagt att det var lalltimme men andra staffs sa att det inte fanns lalltimme sen vissa bans har blivit felaktiga vilket som har blivit löst i support.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade bara kunnat åka ner till den andra gatan som var 2 meter ifrån och sen testa nitrosen där så jag hade undvikit att åka över guppar.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår eftersom staffs har andra saker att göra.

.Flocka

Forums Ansvarig
Personalmedlem
Forums Ansvarig
Helper
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
328
Trofépoäng
93
Låser denna och lägger denna Ban Överklagan - Arkiv pågrund av att du är unbannad!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom