Godkänd nilspeter | Temporär Ban Överklagan (.Flocka)

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

nilspeter

Ny Medlem
Meddelanden
7
Trofépoäng
1
Användarnamn: nilspeter

Länk till din steam profil: https://s.team/p/jgpw-bjgn/DTJGVTRC

Ditt Hex-ID eller BanID: 501047

Vad är din discord tagg? wg1354

Vart är du bannad? Servern

Vem var det som bannade dig? monke

Bild på banmeddelande: MedalTVFiveM20250723140455.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag kraschade med min nya import och jag var glad så jag powergama inte men jag gör alltid det och jag har aldrig blivit bannad

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. min kompis krockade med min nya moppe och vi glömde powergama men jag gör det alla andra gånger jag var bara glad för importen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var nog rätt men jag följer alltid reglerna och låter skadad och ser skadad ut efter jag krockar och jag har aldrig blivit bannad förut så jag tycker att tiden ska bli minskad eller borttaggen

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har aldrig blivit bannad följer alltid reglerna

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle spelat skadad men jag glömde det bara den här gången

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

.Flocka

Forums Ansvarig
Personalmedlem
Forums Ansvarig
Helper
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
328
Trofépoäng
93

.Flocka

Forums Ansvarig
Personalmedlem
Forums Ansvarig
Helper
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
328
Trofépoäng
93
Godkänd Ban Överklagan (Gör ej om detta bara)
Låser denna och lägger den i Ban Överklagande - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom