Nekad Sp1zyyy nya | Chef-jobb ansökan[kim]

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sp1zyyy nya

Ny Medlem
Meddelanden
13
Trofépoäng
1
Användarnamn: Sp1zyyy nya

Vad är ditt discord namn? Younas

Vilken arbetsplats ansöker du till? SC

Varför vill du bli Chef/VD? Jag vill bli Chef för att jag har en tydlig vision om hur ett seriöst och effektivt säkerhetsföretag ska drivas. Jag brinner för struktur, tydligt ledarskap och ett tryggt samhälle där både civila och företag känner sig säkra. Som Chef vill jag bygga upp en stark organisation med tydliga rutiner, bra sammanhållning och högt fokus på kvalitet i vårt arbete.

Vad rollspelar du som för tillfället? För tillfället spelar jag som en [kriminell roll, t.ex. medlem i ett gäng, narkotikahandlare eller liknande], och min erfarenhet av den kriminella sidan har gett mig en bred förståelse för hur hot och risker uppstår. Jag har varit inblandad i flera större brott, där jag har fått hantera och koordinera åtgärder för att undvika upptäckt och hantera konflikter. Samtidigt har jag tidigare arbetat inom SC (t.ex. som säkerhetsvakt eller liknande roll), där jag har haft ansvar för att skydda individer och tillgångar, planera säkerhetsoperationer och leda små grupper av säkerhetspersonal. Kombinationen av erfarenhet från den kriminella världen och från säkerhetsarbete gör att jag har en unik förmåga att förutse hot och snabbt vidta rätt åtgärder.

Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? Ja, jag har tidigare haft roller som Chef och ledare på andra FiveM-servrar, där jag har varit ansvarig för att driva och utveckla olika organisationer, inklusive säkerhetsföretag

Hur kommer du att utveckla arbetet? För att utveckla arbetet kommer jag att fokusera på att skapa en tydlig och hållbar struktur för hela SC-organisationen. Jag planerar att implementera dagliga och veckovisa arbetsmöten för att säkerställa att alla i teamet är på samma sida och har en klar bild av sina uppgifter. Jag vill också införa regelbundna träningspass för nya och befintliga medlemmar för att se till att alla är väl förberedda för olika situationer.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än SweWave? Nej

Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? Jag bör tillsättas som Chef eftersom jag har både de nödvändiga erfarenheterna och den passion som krävs för att leda en framgångsrik säkerhetsorganisation. Jag har tidigare haft ledande roller där jag ansvarat för att organisera och koordinera större grupper, utbilda personal och hantera komplexa situatione

Hur många bans har du? Typ 5

Kim

Trial Mod
Personalmedlem
Sr.Mod
Meddelanden
22
Trofépoäng
1
Nekad anledning AI!!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.