Godkänd rasmus1234 | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

rasmus1234

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
3
Användarnamn: rasmus1234

Vad är ditt discord namn? Rasmus01812

Vilken arbetsplats ansöker du till? Sc styling

Varför vill du bli Chef/VD? för att jag känner att jag passar som det och att jag kommer att utveckla det med roliga event och göra det till ett aktivt och roligt jobb

Vad rollspelar du som för tillfället? Jag rollspelar för tillfället som Sc styling anställd men jag är redo att göra sc styling till en bra å aktiv plats om jag blir godkänd!

Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? japp har varit chef på flera olika stälen va chef på viannor på en annan server i 5 måndaer och det va skit aktivt och bra så att jag känner att passar som de

Hur kommer du att utveckla arbetet? jag kommer skaffa samarbeten och göra det till en rolig plats med roliga event plus jag tänker att på jul å på påsk å alla olika saker man firar så pintar vi lokalen och gör så det ser trevligt å roligt ut sen kommer jag va nogran med vilka jag anställer och kommer göra det til lsen seriös verkstad där folk ska känna sig välkommna

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än SweWave? nej

Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? Ni borde sätta mig som chef på Sc styling för att dels som jag skrev så har jag goda kunskaper inom chef jobb

Hur många bans har du? inga alls

peter1

Helper
Personalmedlem
Helper
Meddelanden
4
Trofépoäng
1
Godkänd skriftlig ansökan, du har 48h på dig att ta din muntliga intervju.

peter1

Helper
Personalmedlem
Helper
Meddelanden
4
Trofépoäng
1
Godkänd efter muntlig intervju, Välkommen in i jobb administrationen!

Top Bottom