Nekad rasmus1234 | Servervakt Ansökan

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

rasmus1234

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
3
Användarnamn: rasmus1234

Ditt namn: Rasmus

Ange ditt födelsedatum: 10 November 2009

Ditt Discordnamn: rasmus01812

Beskriv din dagliga aktivitet på servern: Jag är oftast aktiv flera timmar per dag. Jag är mer aktiv på helger osv. Men överlag är jag väligt aktiv.

Hur länge har du varit en Medlem på Swewave? typ 2 veckor men spela skit länge på og swewave

Hur många gånger har du blivit bannad på server? jag har aldrig blivit bannad på swewave

Varför ansöker du som servervakt på Swewave? Jag vill hjälpa till att till exempel kicka folk som inte kan bete sig eller bara lallar. Jag vill också kunna svbanna folk som bryter mot reglerna och vill göra jobbet för er lättare. Jag har varit sv ansvarig förut och där med vet jag hur allt fungerar samt hur man gör de.

Har du tidigare varit blacklistad? nej aldrig

Förklara vad för uppgift en servervakt har: dom har en uppgift att under lätta för helpersna och göra ett bra jobb som att rpa vanligt men kunnka sv banna och kicka folk som gör fel

Varför vill du bli servervakt på servern? jag känner att jag hade passat bra som de för att jag e aktiv bra på att banna folk och lösa problemm odentligt

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt: om jag revivar eller bannad nån som inte har gott nått eller bara kickar folk för jag vill de e abuse

Ea2713

Trial Mod
Personalmedlem
Trial Mod
Meddelanden
35
Trofépoäng
8
Nekad Ansökan, Vänligen Utveckla mestadels av frågorna!

Top Bottom