Godkänd President | Medlemskap ansökning

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

President

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: President

Vad är ditt namn i verkligheten? Niko

Vad är ditt discord namn? President7678

Vad är ditt födelsedatum? 17 April 2007

Berätta om din karaktär. Hans namn är Bosse Andersson och han är 26 år gammal. Bosse flyttade hemifrån från landsbygden till storstaden för att hitta nya möjligheter som jobb och vänner. Han har gått på Polishögskola i cirka 5 år och han älskar att hjälpa människor. Hanns intressen är att vara med familj och vänner. Anledningen till att han gick polishögskolan var på grund av att han intresserar sig väldigt mycket för att hjälpa människor. Hanns dröm är att få jobba hos polisen så han kan hjälpa samhället och göra samhället så tryckt som han bara kan. Men till att börja med så får han hitta vad som känns rätt i samhället.

I nuläget kommer han in i samhället som student och arbetslös eftersom han nyss gick ut ur polishögskolan som färdigutbildad. Men utöver det kommer han även in i samhället med en enorm energi för att få kunna upptäcka nya saker i livet. Med det menas att han vill experimentera och ta reda på saker han skulle kunna tycka är roligt. Som det är just nu tycker Bosse om att ha fina bilar, upptäcka nya saker, bada och mycket mer. Bosse kan ibland bli arg men oftast är han snäll och omtänksam.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Kreativ, social och snabbtänkt

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Långsam, långsint och lite arg

Vad kan du bidra med till serverns RP? Eftersom jag har sånt intresse för RP så skulle jag bidra med att jag kan få rp scenarion att flyta på bra och eftersom jag har närmare 200 timmar på en annan server så skulle mods inte behöva skickas på mig lika mycket jämfört med helt nya spelare inom RP detta på grund av att jag känner till regler och vet hur man ska bete/agera sig jämfört med en helt ny. Utöver det så kommer jag om jag ser andra spelare bryta mot regler som denna server har kommer jag tillkalla Mod. Jag kommer såklart även att vara aktiv eftersom jag gillar att RP:a på seriösa servers med mycket spelare.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja både från unive och RxN (flera 500+ timmar)

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att ens RP ska vara kul för båda parterna. Man skulle alltså istället bara för att göra något för att man själv skulle vinna så mycket på det som möjligt eller man själv ska ha så roligt som möjligt så ska man försöka att få det roligt för båda.

Ett exempel på detta skulle kunna vara att man kidnappar någon som man vart i bråk med ( gängbråk ). Sedan så rånar man och dödar han på ett tråkigt sätt. Detta är ett exempel på hur ett scenario kan se ut när båda parterna inte har roligt. Det man skulle kunna göra är att man rånar hen och kidnappar hen och sedan gör man något efter det. Detta kan var genom till exempel att man utpressar hen på information om hens gäng istället för att döda hen direkt. På så sätt kan båda få det roligt i ett RP scenario.

Vad är suntförnuft för dig? Att man tänker logiskt så som IRL. Såsom att man inte skjuter någon på öppen gata på dagen

Kan du ge exempel på några av serverns regler? FRP, RDM, VDM, fear RP, copbaiting, Combat logging, suntförnuft är några av dem

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Har en trevlig inställning till rp med mycket erfarenhet

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom