Godkänd MRhansome1 | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MRhansome1

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: MRhansome1

Vad är ditt namn i verkligheten? william

Vad är ditt discord namn? MRhansome

Vad är ditt födelsedatum? 19 Januari 2010

Berätta om din karaktär. draggan vlahovic är från serbien hans pappa var kriminel mc president och draggan fick altid vara med och hänga med dem men efter några år så ble gänget taget av polisen samtliga åkte in på livs tid så draggan bästemde sig han ville starta ett eget mc gäng så han gjorde det sedan hamna hans gäng i en konflikt med bandidos MC det var i serbien efter lång tid så tog dem ett möte med bandidos och löste konflikten men sedan så bestämde sig draggan att ahn ville bli soldat i det pågånde konflikten i serbien och albanien efter konflikten var det kaos han lärde sig mycket av denna händelse och återvände hemm för att se att hela hans familj var död, han blev ledsen så han valde att åka till svergie och till staden unive och ville se vart staden tar han han vill hitta ett jobb med bra lön och bra arbetsförhållanden

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär stark läskig seriös

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär socialfobi hatar street gäng. inte bra på svenska

Vad kan du bidra med till serverns RP? seriös och roliga senarion och erfarenheter

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har spelat på andra servers

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska spela så det blir kul för båda så senariot blir länger osv

Vad är suntförnuft för dig? det är när man alltid tänker realistiskt oavsett TEX du rånar nån mitt på torget när det är just ute det ät inte bra rp för mig

Kan du ge exempel på några av serverns regler? nlr man ska ej komma ihågnågot från förra senariot om man dog i det meta gaming man använder information som en karaktär inte borde veta

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Bubu

Medlem
Meddelanden
64
Trofépoäng
8
Godkänd skriftlig ansökan, vidare till muntlig intervju. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom