Godkänd petz2z | Medlemskap ansökning

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

petz2z

Ny Medlem
Meddelanden
11
Trofépoäng
1
Användarnamn: petz2z

Vad är ditt namn i verkligheten? Abbe

Vad är ditt discord namn? petz2z

Vad är ditt födelsedatum? 8 Maj 2008

Berätta om din karaktär. Casper Uggla, Casper har alltid haft tufft i sin uppväxt han var en liten unge som hade svårt i skolan han hade de tufft hemma hans föräldrar bråkade ofta Casper påverkades väldigt mycket av det, så han tog ut de på skolan han mobbade andra han var dryg mot allt o alla och han var dem som var den, han skrek på lärarna, när han kom hem så tog han sin mick o satt sig på datorn gjorde ett beat o började sjunga lite freestyles och blev omtyckt av dem större omkring han, han släppte sin första låt efter som hette ( Jaga lakan) efter det fick han in massa streams han vara bara 16 år och fick runt 6-7 miljoner och pengarna bara rullade in han fortsatt alla olika bolag skrev och ville ha han men jag körde mitt egna race, efter det ville alla ta bild med han, han blev stor i landet alla ville ta bild prata och se han, men på hans första konsert där de var kring 25 tusen personer som sjöng hela Caspers Album han kände sig duktig och dra sig ut ur skol skiten, och nu är det guns,keys pengar märkeskläder o annat o tänka på för att kunna fokusera.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär hjälpsam generös tuff

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär lätt sur inget konsekventänk känslig

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med en bra rp på serveren sprida en bra postiviet när jag e inne på servern och kommer spela så bra rp som jag kan

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har kört Fivem i 3 år snart men har tagit paus nu i 1 år jag spelade swewave när den va som ny typ och nu vill jag göra en comeback på swewave

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? de betyder att jag inte ska spela för shoot and lot utan att båda parterna ska ha lika roligt i scenariot

Vad är suntförnuft för dig? att man ska tänka en extra gång innan man gör de

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm vdm och meta gaming

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Bubu

Medlem
Meddelanden
64
Trofépoäng
8
Godkänd skriftlig ansökan, vidare till muntlig intervju. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom