Intagen petz2z | Ansökan till Staff

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

petz2z

Ny Medlem
Meddelanden
11
Trofépoäng
1
Användarnamn: petz2z

Vad är ditt namn i verkligheten? Abbe

Ange ditt födelsedatum: 1 Maj 2009

Ange ditt Discordnamn: petz2z

Berätta kortfattat om dig själv: jag heter Abbe och jag e 15 år mina intressen är att spela hockey och spela fivem

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? 3-7 på vardagar 3-10 på helger

Hur länge har du varit en Medlem på SweWave? jag har varit medlem enda sen 2022 jag har bevis på det men har haft två konton kan visa er beviset om ni vill

Varför ansöker du som staff på SweWave? Det som fick mig att ansöka till just staff här på SweWave är att jag har länge varit staff på andra servrar och jag gillar att ha det ansvaret. Jag är en aktiv spelare på servern och jag har en stor erfarenhet som staff .Jag är en mogen och hjälpsam person. Jag vill servern det bästa och kommer ta det på fullaste allvar. Det finns olika områden som jag tycker skulle kunna förbättras och det är där jag kommer hjälpa till med. Jag kommer inte bli staff för att ha någon sorts makt, jag vill bli staff för att jag vill SweWave det bästa och vill utveckla servern till en bättre server. Det är ofta som det sker regelbrott, så det är där jag kommer hoppa in å försöka göra så att inte begås i framtiden. Det är viktigt att om en person har brutit mot en regel så måste man kunna peka ut vilken regel som brutits. Jag gillar att ha ordning på reglerna. jag kommer förbättra rpn på servern. Jag kommer ta reports och specca runt allt. Jag kommer alltid hålla en god ton och vara hjälpsam, jag kommer sitta i support och vill att alla ska gå därifrån som dom fått hjälp. Kommer alltid göra så dom förstår mig.

Vad är din uppgift som Staff? Som Staff på ett företag som SweWave innebär uppgifterna att vara en del av det dagliga arbetet och bidra till servern övergripande mål och framgång. Här är några exempel på uppgifter som kan ingå i rollen, beroende på vilket område du arbetar inom till exempel ta report och support ofta och lösa problem själv

Vad kommer du att bidra med som Staff? Som Staff på SweWave kommer jag att bidra med en kombination av mina praktiska färdigheter, erfarenheter och min förmåga att arbeta effektivt i team. Här är några sätt jag tror att jag kan bidra till servern. att hjälpa staff teamet så mkt jag kan. och hantera olika situationer från midre reglerbrott till större reglerbrott

Hur hanterar du stressiga situationer? Att hantera stressiga situationer är en viktig färdighet, och jag tror att min förmåga att hålla mig lugn och fokuserad under press verkligen hjälper mig att hantera sådana utmaningar effektivt. Här är några sätt jag brukar hantera stressiga situationer på. att hålla mig lungt och ta några djupa andetag och inte bli för stressad

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Kriminell

Ansvarsområde 2: Medlemskap

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom