Godkänd Mrhandsome3000 | Medlemskap ansökning

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mrhandsome3000

Ny Medlem
Meddelanden
9
Trofépoäng
3
Användarnamn: Mrhandsome3000

Vad är ditt namn i verkligheten? Svante

Vad är ditt discord namn? Mrhandsome3000

Vad är ditt födelsedatum? 5 Maj 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär går under namn leif olsson, han är en snäll person och har några enstaka vänner, vissa av dom är rika vissa är fattiga. leif har haft det lätt att hitta vänner eftersom han är så social och trevlig. Han växte upp med sin pappa i ett garage och han är född till intresse av bilar. Hans pappa har leif alltid sätt upp till, leif pappa har alltid haft gamla fina bilar som leif alltid har velat ärva. Det kom en dag då leifs pappa dog, leif gick i 8an vid den tiden, han ska snart ta studenten och ingen i hans familj få se det, hans mamma har aldrig varit med i bilden, hon flydde landet eftersom hon var efterlyst av polisen för att snatta väldigt mycket alkohol, det vill säga att leifs mamma var en alcolist. leif ser inte det negativa i det här, leif har planer på att jobba som mekaniker och ska bli rik och komma högt upp i merkonomen karriären. leif bor just nu i en hyreslägenhet i centrum och är reklam utgivare, han behöver skaffa sig ett jobb rätt så snabbt för att kunna överleva.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Ansvarsfull, Lösningsfokuserad och Samarbetsvillig.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Envis, Impulsiv och Övertänker ibland.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en hög rp nivå även fast jag är ny här i staden. Jag vill faktiskt få vänner och hålla social rp överallt! Jag siktar på att jobba hos merkonomen och ska driva upp det bolaget till max och på topp! Jag har ett bil intresse kanske kan göra välutvecklade car meets eller race på egen hand!

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja ganska mycket har jag rollspelat ca 2 år.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man alla spelar på exakt samma villkor, båda parter ska ha roligt och man ska vinna och förlora.

Vad är suntförnuft för dig? Att man ska tänka över det man gör och inte göra något konstigt och vara så realistisk som möjligt.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM: Döda utan giltig anledning. VDM: Köra på någon utan anledning. NLR: Minna inte saker efter död.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har grov ADHD.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom