Nekad Mrhandsome3000 | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mrhandsome3000

Ny Medlem
Meddelanden
9
Trofépoäng
3
Användarnamn: Mrhandsome3000

Vad är ditt namn i verkligheten? Svante

Vad är ditt discord namn? Mrhandsome3000

Vad är ditt födelsedatum? 5 Maj 2010

Berätta om din karaktär. Leif Olsson kom nyligen till stan för att börja om. Med en charmig men misstänksam personlighet har han snabbt gjort sig ett namn som en vass förare och en kille som fixar det mesta lagligt eller inte. Leif drömmer om att starta eget garage men vägen dit är krokig och full av risker.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Ansvarsfull, Lösningsfokuserad och Samarbetsvillig.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Envis, Impulsiv och Övertänker ibland.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar med kreativt RP och nya idéer till scenarion och en positiv attityd i alla situationer.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat på några få andra servrar som t.ex Unive och Sweden Roleplay.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att låta motparten lyckas ibland för bättre RP.

Vad är suntförnuft för dig? Att tänka logiskt och göra det som är rimligt i situationen.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM: Döda utan giltig anledning. VDM: Köra på någon utan anledning. NLR: Minna inte saker efter död.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en ansvarstagande spelare som alltid vill bidra till bra RP och samarbeta med andra.

MrPotato

Medlem
Meddelanden
34
Trofépoäng
8
neKAD
utveckla mer

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom