Godkänd MACXZY | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

MACXZY

Ny Medlem
Meddelanden
6
Trofépoäng
3
Användarnamn: MACXZY

Vad är ditt discord namn? emil123.4 eller macxzy

Vilken arbetsplats ansöker du till? zoran taxi

Varför vill du bli Chef/VD? jag vill bli chef då jag har ett stort intresse inom taxi chafför och jag gillar verkligen bilar och då tycker jag att taxi chef är det perfekta jobbet. Jag vill deutom att folk i staden där inne behöver transportmedel om t.ex det är nya medlemmar som inte har någon bil då kan dom slå ett pling så kommer vi som en kanon. Och såklart älskar jag att hjälpa folk jag vill också att zoran taxi ska bli ett framgångsrikt företag och bli det mest kända företaget i swewave.

Vad rollspelar du som för tillfället? jag rollspelar som en kille som heter liam ibrahimovic han är en snäll kriminell individ som gillar att hänga med sina kompisar Jacob och jhonny vi brukar ströga runt i min bil då som jag sa att jag verkligen gillar att köra bil. Annars så åker jag runt träffar lite folk och försöker bli vän med så många som möjligt

Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? ja skulle jag säga då jag har varit btr chef på mekonomen jag var faktiskt det på denna server jag tyckte det var ett roligt yrke då man fick greja med bilar o sånt. Men nu vill jag ta ett steg uppåt och testa på att vara chef

Hur kommer du att utveckla arbetet? jag kommer göra så att zoran's taxi kommer utveckla sig genom att skapa en bra arbetsmiljö till de jag anställer jag kommer även att göra zoran's taxi framgångrikt och göra så de kommer till de mål jag vill. Jag som chef kommer att göra möten där jag berättar lite om vad vi behöver utveckla samt vad som behövs och lite förslag som de anställda vill fråga

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än SweWave? nej absolut inte swewave är den bästa någonsin!

Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? jag tycker att att ni borde göra mig chef för att jag har mycket av tidigare erfarenheter samt att jag är en mogen och opartisk person. Även att jag bemöter alla snällt och att jag är väldigt aktiv om dagarna ungefär 6 timmar så jag har typ alltid tid för både jobbet och fritid jag kommer även att lägga mycket tid på detta yrke då jag verkligen tycker att det behövs taxi akut till staden Tack för mig!

Hur många bans har du? 2 tror jag eller 3 inte säker

Top Bottom