MACXZY | Ansökan till Staff

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MACXZY

Ny Medlem
Meddelanden
6
Trofépoäng
3
Användarnamn: MACXZY

Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Ange ditt födelsedatum: 15 Juni 2010

Ange ditt Discordnamn: emil123.4 eller macxzy

Berätta kortfattat om dig själv: är en kille som är snäll och trevlig som gillar att spela fotboll och köra moppe och spela swewave är 14 år gammal

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? mån-tor 15:30 22:00 (kan variera om jag inte har träning eller måste plugga) fre-sön 11:00 02:00

Hur länge har du varit en Medlem på SweWave? sedan februari tror jag inte helt säker

Varför ansöker du som staff på SweWave? jag vill hjälpa folk som behöver hjälp och se till att det inte finns några som förstör servern t.ex moddare och folk som bryter mot regler och jag vill ta ett steg uppåt

Vad är din uppgift som Staff? övervaka servern se till så att det inte finns några lallare som förstår rp och bryter mot regler och se till så att alla trivs bra här

Vad kommer du att bidra med som Staff? hjälpa till er och se till så att servern blir topp notch

Hur hanterar du stressiga situationer? tar 3 djupa andetag och börjar om och om de tjafsar så mutar jag dom och låter den ena berätta vad som hänt sen mutar jag han och låter den andra individen prata

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Donation

Ansvarsområde 2: Servervakt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom