Nekad leon151l | Permanent Ban Överklagan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

leon151l

Ny Medlem
Meddelanden
4
Trofépoäng
3
Användarnamn: leon151l

Länk till din steam profil: leon151l

Ditt Hex-ID eller BanID: 11000015a7bca5a

Vad är din discord tagg? leon151l

Vart är du bannad? Servern

Vem var det som bannade dig? MrMclovin420

Bild på banmeddelande: III.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att staffen valde att banna mig eftersom att jag utförde något väldigt dumt som jag verkligen ångrar i nuläget, dte jag gjorde var att jag gjorde terror dåd på servern, detta var ett riktigt dumt beslut som jag tog och jag kan garantera er att detta inte händer igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var ny på servern och var polis men sen gjorde jag något som gjorde så att jag fick sparken från polisen, jag hade tappat motivationen till att spela efter det så jag valde att utföra ett terror dåd på torget.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta var absolut ingen felaktig ban, staffen gjorde helt rätt utav tat banna mig eftersom att det vat jag som gjorde fel. Jag kan garantera er att detta inte kommer upprepas.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har aldrig tidigare blivit bannad på servern då jag tog min rp väldigt seriöst.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunat utföra andar job på servern eller bli krim istället för att gå och göra terror dåd som var väldigt dumt av mig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom