Godkänd leon151l | Medlemskap ansökning

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

leon151l

Ny Medlem
Meddelanden
4
Trofépoäng
3
Användarnamn: leon151l

Vad är ditt namn i verkligheten? Leon

Vad är ditt discord namn? leon151l

Vad är ditt födelsedatum? 22 Juni 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär är född i spanien, hans föräldrar dog vid en väldigt tidig ålder, han var tvungen att flytta till ett familjehem, Bobil växte upp där med en tjej som heter karin, de hade det väldigt bra i familjehemmet, när bobil och karin blev 18 år gammla så valde de att flytta ut och köpa en lägenhet i sverige, Bobil och karin skaffade två söner som var tvillingar den ena heter omar blanco och den andra heter Gabriel valki. I nu läget så jobbar bobil på coop och karin jobbar hos polismyndigheten.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär att han är positiv snäll och opartisk

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär kort stubin, hatar barn och är lat

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med unika, roliga, långa och seriösa scenarion, jag kan bidra med en karaktär som är omtänksam och tänker på andra, jag kan bidra med en väldigt hög och seriös rp nivå. Jag kan bidra med en karaktär som följer alla serverns re

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har tidiagre erfarenheter inom rp, jag har tidigare spelar på unive roleplay och vation.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska spela för båda parterna i ett scenario, att alla ska ha rolig i ett scenario, ett exempel på när man inte spelar för motpartens vins kan vara när man rånar ett bankrån och har en bil som kör 600 men polisens kör 200 att man inte ska flyga iväg från de.

Vad är suntförnuft för dig? att man ska tänka logiskt och göra sker som skulle kunna hända irl

Kan du ge exempel på några av serverns regler? NLR, RDM, VDM, FEAR RP, PWR GAMING, META GAMING

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Ea2713

Trial Mod
Personalmedlem
Trial Mod
Meddelanden
35
Trofépoäng
8
Godkänd Vidare till Muntlig!

Ea2713

Trial Mod
Personalmedlem