Nekad legion_exe | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

legion_exe

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
3
Användarnamn: legion_exe

Vad är ditt namn i verkligheten? Elyas

Vad heter du på discord? legion_exe

Ange ditt födelsedatum 9 Mars 2011

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det skulle ha varigt roligt att ha positionen medlemskap ansvarig. Man får ta in nya folk i denna fina servern och jag kommer få swewave att växa på server grund av mitt jobb som jag gör som Medlemskap ansvarig. Sedan så har jag märkt att många i icke medlem chatten pingar medlemskap ansvariga för att fråga om dem kan ta en intervju med dem. det betyder att ni behöver mer engagerade Medlemskap ansvariga som mig. Jag tycker själv det är störigt och vill få detta att ta slut. Men sedan finns det också en till anledning, det är att jag kommer få snacka med massa nya underbara människor och serverns framtid. Sist men inte minst så har jag ibland väldigt tråkigt och jag känner att detta kommer att göra så att jag har mer grejer att göra. Jag känner även att det finns en brist på MA Aktivitet och jag vill ta tillbaka den aktiviteten. Jag kan verkligen utveckla detta teamet.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? jag tycker ni borde välja mig som MA så att jag kan utveckla serverns rp med hjälp av dem som vill bli medlemmar att dem kan få nya möligheter till rpn för som inte har medlem kan man inte göra så mycket men som medlem kan man utveckla rpn på flera olika sätt som att man kan bli sjukvårdare eller bil mekaniker eller att man börjar jobba på mekonomen eller bli polis så påverkar man rpn på flera oilka sätt

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska alltid vara snäll oavsett ens bakgrund. Man ska göra så att folk känner sig välkomna in till ett samhälle eller liknande. Man ska vara positiv med andra. Om något har hänt så aka man ej ta ut det på andra personer. Det kan leda till att dem inte kanske vill gå med servern. Man bör alltid också behandla dem med respekt, man ska lyssna på deras åsikter och vara empatisk.

Hur skulle du vilja bidra till och forma innebörden av att vara medlem på Swewave? Där man respekterar varandra, hjälper till och skapar bra rp scenarion med varandra och att medlemmar känner stolthet över köra på swewave

Vilka krav tycker du att medlemmar på Swewave bör uppfylla? Dem ska kunna de grund reglerna som powergaming, suntförnuft, metagaming, fearrp,vdm/rdm dem ska kunna rpa med /me o /sme och mer, dem ska kunna veta hur man rpar sedan vara mogen och kunna skapa bra scenarion. (men samtidigt ta i åtanke att de kan vara nya till fiveM)

Vilket ansvar anser du att du skulle ha om du var Medlemskap Ansvarig? att se till att endast dem som har en bra rp nivå får inträde på servern och får rpa men samt välkomna nya rpare på ett bra sätt

Hur ser din nuvarande aktivitetet ut? Måndag - 15:20-> 21:30 är jag aktiv Tisdag - 16:40 -> 21:30 är jag aktiv Onsdag 16:00 -> 21:30 är jag aktiv Torsdag 16:40 -> 21:30 är jag aktiv Fredag 16:20 -> 21:30 är jag aktiv Lördag 13:00 -> 23:00 är jag aktiv men jag kommer ha flera timmar av paus så spel tid cirka 6 timmar Söndag 13:00 -> 23:00 är jag aktiv men jag kommer ha flera timmar av paus så spel tid cirka 6 timmar

Har du som mål att gå med i staff teamet på Swewave i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Ja, Det är min gamla unive ansökan till Medlemskaps ansvarig

v199o

Head-Mod
Personalmedlem
Head-Mod
Sr.Mod
Meddelanden
251
Trofépoäng
18
Hittar ej ditt discord-NAMN, SKICKA GÄRNA ETT PM TILL MIG SÅ TAR VI DET DÄR

v199o

Head-Mod