Godkänd legion_exe | Servervakt Ansökan

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

legion_exe

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
3
Användarnamn: legion_exe

Ditt namn: Elyas

Ange ditt födelsedatum: 9 Mars 2011

Ditt Discordnamn: legion_exe

Beskriv din dagliga aktivitet på servern: Jag kommer kunna vara inne på servern 2-4 timmar om dan det är även under skolan

Måndag - 15:20-> 21:30 är jag aktiv
Tisdag - 16:40 -> 21:30 är jag aktiv
Onsdag 16:00 -> 21:30 är jag aktiv
Torsdag 16:40 -> 21:30 är jag aktiv
Fredag 16:20 -> 21:30 är jag aktiv
Lördag 13:00 -> 23:00 är jag aktiv men jag kommer ha flera timmar av paus så spel tid cirka 6 timmar
Söndag 13:00 -> 23:00 är jag aktiv men jag kommer ha flera timmar av paus så spel tid cirka 6 timmar

Hur länge har du varit en Medlem på Swewave? Fick medlem när servern öppnade i år.

Hur många gånger har du blivit bannad på server? 1 (det var en svban)

Varför ansöker du som servervakt på Swewave? Jag ansöker att bli en servervakt för att det har kommit mer och mer lallare och folk som har dålig rp. Många stör jag mig på pga hur de lallar. Det har kommit mer och mer till bilhandlare o sånt. Jag vill göra servern till en bättre miljö och höja rp nivån så vi på swewave kan ha det roligt. Jag vill även hålla koll på folk som inte beter sig. Samt jag ska börja streama på servern så ifall en lallare kommer kan jag ta åtgärder så de på streamen inte hinner se att det var en lallare. Jag har även mycket myccet erfarenhet som servervakt då jag var de förut men lämnade dc och fick ej tbx den samt varit de på vation, unive.

Har du tidigare varit blacklistad? 0

Förklara vad för uppgift en servervakt har: Servervakt ska vara som en medhjälpare till staffs. De ska hjälpa staffens med folk som gör regel brytande grejer. Servervakt ska ändå vara normal spelare förutom att vi håller koll på folk som lallar m.m. VI ska hjälpa staffens med folk som lallar ifall staffen har viktigare grejer att prioritera. Men jag vet att vi som servervakter borde underlätta staffen och istället för att be folk hoppa support kan vi ge dom direkta varningar. Jag är även öppen att lära mig mer om vad en servervakt gör och ser bara ljust farmför mig.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt då jag kan underlätta staffteamet mycket och även hjälpa folk med grejer tex ta bort lallare och när jag streamar kann jag även ta hand om grejer vilket blir kul för tittarna att ingen lallare / stream sniper kommer och ger servern dåligt rykte

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt: Korruption / abuse är när man använder sina perms för sin egen vinning tex toggleid när man rpar för de blir då typ som wallhacks vilket är ej bra speciellt under skottlosningar eller hidenseek

B

blax

Gäst
Godkänd Skriftlig ansökan, Du har 48h på att ta din ansökan
:SWRP~3:

Top Bottom