Nekad Jonte.123 | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jonte.123

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
1
Användarnamn: Jonte.123

Vad är ditt discord namn? smurfen5411

Vilken arbetsplats ansöker du till? Autoexperten

Varför vill du bli Chef/VD? Chef

Vad rollspelar du som för tillfället? Qpark anställd (provisoriskt)

Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? Ja jag har varigt chef på en mekaniker firma tidigare men på andra servers (unive) men jag har iallafall kunskaper inom hur man är en bra chef, då jag varigt Rikspolischef här på swewave för typ 3 veckor sedan men sa upp mig då jag vill testa något nytt, jag har även jobbat som enhetschef länge på polisen och jobbat på polisen i perioder i flera år, senast var från julen till nu typ så typ 5 månader.

Så jag vet ur man är en bara chef och en ledare.

Går även fordon och transporter på gymnasiet så jag har även kunskaper inom mekaniker yrket.

Hur kommer du att utveckla arbetet? Jag kommer starta upp Autoexperten på nytt ta in nytt folk med kunskaper och hög rp, jag vill att vi ska få ett Rp kring yrket, att vi rpar på vad vi gör när vi fixar bilar.

Ta in nytt folk och försöka marknadsföra oss bara i staden ig och i dc. Skriva ut reklamblad för Autoexperten, skapa bara erbjudanden för kunder och anordna tävlingar där man kan vinna presentkort på företaget.

A och O för oss ska vara att vi ska rpa oss fram i vårat jobb, rpa på att vissa saker tar längre tid att göra med mera eller att vi inte har hemma just den delen han behöver.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än SweWave? Nej

Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? Då jag är tidigare rikspolischef och har lång erfarenhet av hur man agerar och jobbar som en chef för att få företaget på rull och för att kunna utvecklas.

Även för att kunna bidra till att polisen börjar laga bilarna hos oss istället för att använda reparations kit.

Har stor erfarenhet, så kommer få upp företaget på topp och se till att firman är aktiv. Och jag brinner verkligen för detta så jag kommer att se till att rätt personer få börja jobba där.

Och även försöka utveckla mina anställda att de lär sig hur allt fungerar och rpt kring yrket

Hur många bans har du? 1 ban från 2021

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom