Nekad Jonte.123 | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Jonte.123

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
1
Användarnamn: Jonte.123

Vad är ditt discord namn? smurfen5411

Vilken arbetsplats ansöker du till? Autoexperten

Varför vill du bli Chef/VD? Chef

Vad rollspelar du som för tillfället? Qpark anställd (provisoriskt)

Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? Ja jag har varigt chef på en mekaniker firma tidigare men på andra servers men kommer inte riktigt på namn på de servera men jag har iallafall kunskaper inom hur man är en bra chef, då jag varigt Rikspolischef här på swewave för typ 3 veckor sedan men sa upp mig då jag vill testa något nytt, jag har även jobbat som enhetschef länge på polisen och jobbat på polisen i perioder i flera år, senast var från julen till nu typ så typ 5 månader.

Så jag vet ur man är en bara chef och en ledare.

Går även fordon och transporter på gymnasiet så jag har även kunskaper inom mekaniker yrket.

Hur kommer du att utveckla arbetet? Jag kommer starta upp Autoexperten på nytt ta in nytt folk med kunskaper och hög rp, jag vill att vi ska få ett Rp kring yrket, att vi rpar på vad vi gör när vi fixar bilar.

Ta in nytt folk och försöka marknadsföra oss bara i staden ig och i dc

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än SweWave? Nej

Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? Då jag är tidigare rikspolischef och har lång erfarenhet av hur man agerar och jobbar som en chef för att få företaget på rull och för att kunna utvecklas.

Hur många bans har du? 1 ban från 2021

Top Bottom