Godkänd jojje0909 | Medlemskap ansökning

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jojje0909

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: jojje0909

Vad är ditt namn i verkligheten? jojje

Vad är ditt discord namn? jojje0909

Vad är ditt födelsedatum? 15 April 2009

Berätta om din karaktär. hej, jag heter jonas bengtsson. jag föddes lite utanför klippan med en svår uppväxt. Min familj hade inte så mycket pengar till godo för det gick oftast till deras alc, och sen när jag blev större så dog mina föreldrar i en bil olycka när de var fulla så hade precis min mamma fött barn så jag hade ett barn och ta hand om men typ 13 kr varje dag. så jag snattade från coop,willys och så vidare. jag har alltid varit nyficken inom bilar och har alltid kunnat lite om det så det är min största hobby/intresse.
jag hoppas min framtid kommer se ljus ut för jag vill bli polis och få in kriminella, och så barn inte ska få den uppväxten jag fick när jag var liten.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär snäll, rolig, omtänksam

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär lat, tjock, inte snabb

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer att bidra med roliga senario och höja rp nivån.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja avena och valon

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? inte alltid vinna ett senario det viktigaste är att hålla en hög rp och ett roligt senario

Vad är suntförnuft för dig? till exempel tänk vad jag gör innan något dumt göra som i verkligheten

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm, vdm, suntförnuft

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

v199o

Head-Mod
Personalmedlem
Head-Mod
Sr.Mod
Meddelanden
251
Trofépoäng
18
Godkänd
vidare till muntlig intervju, Lycka till!!

v199o

Head-Mod
Personalmedlem
Head-Mod
Sr.Mod
Meddelanden
251
Trofépoäng
18
Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen!
:SWRP~3:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom