Nekad jojje0909 | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

jojje0909

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: jojje0909

Vad är ditt discord namn? Jojje0909

Vilken arbetsplats ansöker du till? Autoexperten

Varför vill du bli Chef/VD? Jag vill bli Chef/VD för Autoexperten eftersom jag brinner för fordon. Jag ser en stor möjlighet att skapa en professionell och engagerande verkstadsmiljö på servern där både arbetarna och kunder känner sig välkomna. Med min erfarenhet inom rollspel, vill jag bygga upp Autoexperten till en stark och respekterad verkstad i staden.

Vad rollspelar du som för tillfället? Medlem

Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? Ja, jag har tidigare haft chefsroller på andra FiveM-servrar inom fordonsyrken, inklusive verkstäder liknande Autoexperten. På dessa servrar ansvarade jag för att organisera arbetet i verkstaden, rekrytera och utbilda ny personal.

Servrar
Valon
Avena

Hur kommer du att utveckla arbetet? Jag kommer att införa struktur med tydliga ansvarsområden, prislistor för reparationer, och rutiner för hantering av kundärenden. Det sparar tid och ökar kvaliteten.
Jag kommer också införskaffa kampanjer, specialerbjudanden, events och samarbete med lokala företag i staden. Det ger fler kunder och mer aktivitet i verkstaden.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än SweWave? Nej

Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? Ni bör tillsätta mig eftersom jag kombinerar ledarskap, struktur och passion för yrket. Jag har en tydlig vision för hur Autoexperten kan bli en av stadens mest professionella och aktiva arbetsplatser, och jag är redo att ta ansvar för att förverkliga den.

Hur många bans har du? 0 bans

YungAron

Trial Mod
Personalmedlem
Trial Mod
Meddelanden
16
Trofépoäng
3
Vidare till Intervju! Lycka Till!

Top Bottom