Godkänd imzy00x | Temporär Ban Överklagan (.Flocka)

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

imzy00x

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
1
Användarnamn: imzy00x

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/imzy0x0/

Ditt Hex-ID eller BanID: 363940

Vad är din discord tagg? imzy4240

Vart är du bannad? Servern

Vem var det som bannade dig? Ea27

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-07-24 102644.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det är ju det jag inte vet utan det känns som att jag blev bannad på grund av att jag tjafsade emot Bosse Eriksson(Rikspolischefen) om varför han gav mig en varning som polis och anledning va att jag hade missat 1 gång att vara med i ingame kanalen på discord och jag argumenterade emot om att det ska ske upprepande gånger och så sa jag även att om vi sitter i samma radio så kan han ju ge en påminnelse innan man väljer att ge en varning när det i själva verket bara är ett rent misstag. Om det inte är för att jag tjafsa emot dom högre uppsatta inom kåren så vet jag inte varför faktiskt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Precis innan själva bannen så gjorde jag ett trafikstopp på en bil som körde mot rött i en korsning och när jag skulle söka upp hans namn i databasen så fanns det flera personer med samma namn så han fick en varning den gången utav mig så åkte han vidare sen lagom när jag skulle hoppa in i min egna bil så blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Helt och hållet felaktig ban, alltså jag har varit inne i den här servern sen jag joinade och har jobbat både på mekonomen, sc styling och sen blev jag polis, jag har inte varit en korrupt polis utan jag har bara gett bra förslag till ledningen om förbättringar till kåren och utbildat mig för att gå upp i rang sen att jag ifrågasätter dom högre uppsatta inom kåren om varför dom ger mig en varning för att jag inte är med i ingame kanalen en gång tycker jag att ni borde ta med dom för det är korruption inom yrke, alltså dom högre hos polisen går bakom ryggen på er och ärligt talat så är det nog dom personerna ni borde kika på för dom ber fångar i cellerna att suga av dom osv men sånt ser väl inte ni. Hur som helst om jag hade några som helst vapen som Bosse påstod i det blåa så är det bara att ni kollar igenom alla mina bilar/gubbar/alla jag nånsin träffar i server och se om jag gett ut vapen för det har aldrig hänt under min tid som polis på den här servern! Har skrivit till varenda admins i hela servern och ifrågasatt men alla vägrar ju att svara. Det jag begär är att ta bort min blacklist o ger tillbaka jobbet hos polisen så får ni väl utvärdera mig och kolla själva under en tid eller när ni vill helt enkelt för jag styr inte med sånna grejer!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Aldrig blivit bannad och skulle aldrig få för mig att göra nått så dumt när jag lägger nästan all tid jag har på den här servern, alltså jag går på utbildningar inom polisen som tar 2h för att ta mig upp i grad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag tycker fortfarande att jag ska kunna argumentera med dom högre uppsatta om nånting känns fel så tyvärr så hade jag väl inte kunnat påverka utgången i det här, står bara Korruption inom yrke och bosse själv nekar att det skulle vara han men påstår att jag skulle tagit krimvapen in i min egna bil vilket aldrig hänt och skulle aldrig göra nått sånt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

.Flocka

Forums Ansvarig
Personalmedlem
Forums Ansvarig
Helper
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
328
Trofépoäng
93
Godkänd Ban Överklagan (Gör ej om detta bara)
Låser denna och lägger den i Ban Överklagande - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom