Godkänd imzy00x | Medlemskap ansökning

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

imzy00x

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
1
Användarnamn: imzy00x

Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas

Vad är ditt discord namn? imzy4240

Vad är ditt födelsedatum? 10 Februari 2000

Berätta om din karaktär. Henrik Eriksson, 25 år. Uppvuxen i en förort till Göteborg där han lärde sig skruva med bilar i pappans verkstad och fånga ögonblick med kameran. Intresset för bilar och fotografering blev snabbt en livsstil. Han är en lugn, lojal och tänkande person som ogillar orättvisor men inte är rädd för att tänja på reglerna när det behövs.

Henrik lever för motorljud och stadens ljus genom kameralinsen. Han drömmer om att bli vd för en verkstad och bygga upp ett nätverk av kontakter som litar på honom. Vare sig det handlar om ett unikt bilbygge eller ett foto som säger mer än tusen ord, så strävar han alltid efter att lämna avtryck.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Teknisk skicklighet, Öga för detaljer & Lojal och pålitlig.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Svårt att lita på andra, Tendens till rastlöshet & Känslomässigt stängd.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en seriös och genomtänkt karaktär som skapar meningsfulla interaktioner, både inom laglig och kriminell. Genom Henrik Eriksson får servern en karaktär med djup, drivkraft och tydliga mål men som också utvecklas genom möten med andra.

Med intresse för bilar och foto kan jag skapa allt från spontana samtal i garaget till större händelser kring bilträffar, projektbyggen, streetrace eller fotodokumentation av livet i staden. Jag gillar att både driva eget RP och bygga vidare på andras.

Jag prioriterar trovärdigt rollspel, respekt för andras RP och variation inte bara action.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Lite grann men inte jättemycket! Har spelat på swedish roleplay men letade vidare efter en mer seriös rp server.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska spela med även fast ens egna karaktär inte alltid vinner på det.

Vad är suntförnuft för dig? Att man inte springer och slår folk utan anledning och förstör utan syfte o att man spelar schysst helt enkelt.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM att man inte använder bilen som ett vapen/skada andra utan syfte. POWERGAMING att man inte loggar ut eller så för att undgå scenarion.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

v199o

Head-Mod
Personalmedlem
Head-Mod
Sr.Mod
Meddelanden
251
Trofépoäng
18
Godkänd, vidare till muntlig intervju

.Flocka

Forums Ansvarig