.Flocka | Ansökan till Staff (.Flocka)

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.Flocka

Forums Ansvarig
Personalmedlem
Forums Ansvarig
Helper
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
328
Trofépoäng
93
Användarnamn: .Flocka

Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Ange ditt födelsedatum: 12 Oktober 2010

Ange ditt Discordnamn: .Flocka

Berätta kortfattat om dig själv: Jag heter Adam, född 2009 är 15 år gammal. Älskar att rpa, jag är snäll, aktiv, trevlig person, älskar att hjälpa folk, älskar göra så alla har roliga senarion o vidare, har efarenheter inom rp då jag har runt 2000 timmar, har varit staff förut

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Runt 16 o sen 07 + 04 o mer såklart runt 7 timmar eller 4 timmar per dag

Hur länge har du varit en Medlem på SweWave? Började 2021 på swewave sen spelade tills 2023 sen öppna igen 2024 typ sen 2025 o nu har jag börjat igen.

Varför ansöker du som staff på SweWave? Jo men nu är det så att jag skulle vilja ansöka till att bli staff på servern då jag känner att jag skulle tycka det skulle vara roligt samt jag skulle passa in i Swewaves staff team., jag är en kille som endast vill hjälpa till för att Swewave ska bli så bra server som det är möjligt att få den till för att öka spelare samt den roliga rpn på Swewave. jag vill bli helper för att många begår oftast mycket regelbrott dagligen. jag ska bli helper för att förhindra dessa problemspelare vilket jag ser som ett stort problem för servern. jag ska försöka mitt bästa för att få stop på dessa problem spelare och bygga upp servern. , jag har haft intresse att bli staff här på Swewave väldigt väldigt länge. jag vill liksom bara serverns bästa och kännde att jag ville kunna göra mer saker och hjälpa servern mer en vad en servervakt kan göra , Jag har varit staff på en server för as länge sedan , sen kommer jag bidra med rolig rp rolig helper samt svin mycket aktivitet varge varge dag. , så fort jag ser någon begå ett regelbrott så kommer jag lägga mig i och börja att snacka med personen samt fråga vad han gör samt säga att det han gör är ett regelbrott och att man inte ska göra så. och beroende på hur grovt det är så kommer jag antingen banna personen eller ge en muntlig varning. jag kommer vara snäll mot alla spelare på servern men ser jag en problemspelare som förstör för server kommer jag självklart ta hårda återgärder på den spelaren. Jag är en väldigt trevlig person och bemöter folk på ett bra och roligt sätt, jag låter alltid glad när jag ska hjälpa folk/ andra spelare eller andra staffs på servern, jag har väldigt mycket koll på kommandon. jag kan skriva några få som jag tycketr är viktiga. jag kan fler som jag kan säga om det skulle behövas. men dem jag skrev är rätt så viktiga inom staff jobbet. som sagt så har jag verkligen tröttnat på att rpn eftersom jag gjort det under en sån lång tid! så vill istället satsa allt för att hjälpa server och alla spelare istället för att rpa själv!
jag har under lån tid velat bli staff då jag ser det som ett roligt grej att göra. tycker det är kul att satsa mer på att hjälpa alla andra spelare på servern en att rpa själv. jag har varit Server vakt på servern innan som sagt och inom SV så såg jag många problem som jag inte kunde görta något åt/få stopp på. detta gav mig ett intresse till att bli Helper på servern för att kunna göra mer förendringar till bra RP en bara som en servervakt skulle kunna göra. jag har ochså bra tålamod och är rätt så trevlig och vill alltid folk deras bästa. sen kommer jag vara sträng om det behövs t.ex ifall det är problemspelare så kommer jag inte vara lika lung kommer vara lung o trevlig såklart men eftersom dem är problem för servern så är det viktigare att gå in o fixa dem spelarna än o bara vara snäll och låta dem vara. jag vill ochså bli staff eftersom jag är väldigt aktiv vilket gör att jag kommer kunna hjälpa reports o spelarna hela tiden när dem rpar och har kul! derför vill jag bli staff på servern. jag vill ochså bli staff då jag har tidigare erfarenheter som staff på andra servrar för länge sedan satt jag vet vad det är jag ger mig in på! Jag vill bli en del utav staff teamet då jag ser många problem på servern som jag kommer skriva här under som jag vet att jag kommer lösa o om inte försöka mitt bästa med att lösa dem flästa. Jag tycker själv att jag oftast har bra lösningar på saker vilket gör att jag tycker att det kommer bli lite lättare att lösa dessa problem på servern. Jag vill bli staff för att satsa på servern till mesta dels! Jag ska bli staff för att visa vad jag går för.

[Här är några viktiga]
t.ex
/dv
tar bort bilen/bilar
/revive
åter upp livar spelare
/togglename
visar spelares namn
/toggleid
visar spelares id
/kill
dödar en spelare
/bring
drar en person till sig
/setjob
ge job
/noclip
gå in i noclip läge
/sqlban
banna en spelare
/sqlunban
unbanna en spelare
/who
berättar vila roller spelaren har
/svchatskriver i SV chatten
/kick
kicka en spelare
/svban
banna en spelare i 1h
/spec
spectata en spelare
/goto
tpa till en spelare
/reportlist
visar listan av reports
/v
ger dig tillgång till att spawna in ett fordon
/sc
staff chat
/addkey
ger dig nycklar till hus
/skin
ger en spelare tillgång till skin

Vad är din uppgift som Staff? Att hålla borta lallare, fear rp, suntförnuft, mer såklartmen dehär e d som mest händer på servern tycker jag. Ibland detta tycker jag knappast funkar på Swewave därför jag vill bli staff och göra något åt detta så det inte fortsätts. Detta är riktigt tråkigt men jag är glad att ni försöker allt och jag vill också kunna hjälpa till i staff teamet.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Kommer jag bidra med rolig rp rolig helper samt svin mycket aktivitet varge varge dag. , så fort jag ser någon begå ett regelbrott så kommer jag lägga mig i och börja att snacka med personen samt fråga vad han gör samt säga att det han gör är ett regelbrott och att man inte ska göra så. och beroende på hur grovt det är så kommer jag antingen banna personen eller ge en muntlig varning. jag kommer vara snäll mot alla spelare på servern men ser jag en problemspelare som förstör för server kommer jag självklart ta hårda återgärder på den spelaren. Jag är en väldigt trevlig person och bemöter folk på ett bra och roligt sätt, jag låter alltid glad när jag ska hjälpa folk/ andra spelare eller andra staffs på servern, jag har väldigt mycket koll på kommandon.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag hanterar det bra, jag har varit mod på Swewave så jag är ganska vann med det, jag vet exakt hur jag ska göra för att hantera det smidigt, bra även som ett proffs

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Donation

Ansvarsområde 2: Medlemskap

Senaste redigerad:
  • TRÅDSKAPARE
  • PERSONAL

.Flocka

Forums Ansvarig
Personalmedlem
Forums Ansvarig
Helper
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
328
Trofépoäng
93
Tack mina bröder, uppskattas t alla som har +repat!

• TRÅDSKAPARE
  • PERSONAL

.Flocka

Forums Ansvarig
Personalmedlem
Forums Ansvarig
Helper
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
328
Trofépoäng
93
Sätter denna som godkänd då jag redan är helper/staff!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom