Nekad Devinzz | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Devinzz

Ny Medlem
Meddelanden
5
Trofépoäng
1
Användarnamn: Devinzz

Vad är ditt discord namn? ZeroX

Vilken arbetsplats ansöker du till? Sven ingvars

Varför vill du bli Chef/VD? Jag är väldigt intresserad av både bilar och Affäer. Och jag tror att om jag kombinear min passion för fordon med mina ledarskapförmåger elr va man säger, kan de bli riktigt bra kombination. Jag vill ockaså bidra till att företaget ska växa så det ska bli så stort som möjligt, Jag har också udner mitt liv faktiskt lärt mig vikten av att bugga starka relationer med både kunder och anställda, sen tror jag ockås att en framgångsrik bilfriman handlar inte bara om sälja bilar, utan också att kunderna ska må bra och ha en bra känsla när dom komemr dit såklart. som eldare vill jag också skapa en miljö där alla känner sig sedda på ett sät så alla känner att dom mår bra och såklart respekterade. för mig så handlar ledarskap inte bara att bestämma men vara den personen som folk kan se upp till och specieltt stötta folk jag komemr stötta folk och defintivt sprida bra positivitet runt firman. jag vill kunna besstämma då jag gillr det på ett bra sätt då inte enviset sätt. jag är också intresserad av att lära nya känna nya männsikro då t.e.x jag ska anställa någon säger vad jag heter han säger hans namn info om han jag får lära känna han på ett bar och vänligt asätt då. för mig är inte bara detta ett jobb utan en chans att vara del av något ännu större och bidra till ett framgånsrikt företag inom en bransch som jag verkligen brinenr för och äskar med botten av mitt hjärtya.

Vad rollspelar du som för tillfället? polis gubbe har ja och en vanlig gubbe ej kriminiellt,

Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? Ja jag ahr tidigare arbetat som chef och har haft ett stort ansvar för både, och de största ja lärde mig var att är att bygga ett förtroende och öppen kommuniaktion inom teamet/anställda. Jag var chef i Avena på moore club det var mycket stress men jag är väldigt duktig när de kommer till stress och hanetrar de bra.

Hur kommer du att utveckla arbetet? jag skulle börja med att titta på hur vi gör saker idag och se om de finns vissa områden där vi kan jobba snababre och effektivare.I många fall handlar det om att få alla i teamet att jobba mer tillsammans och vara tydliga. En annan sak jag skulle vilja göra är att se att alla på företaget känner att dom själv utvecklas de vitkigt. De handlar också mycke om att ge feedback så dom också får ett självförtorende och känner wow jag är duktig och utvecklas t.e.x när någonm säljer en bil och hanterar de riktigt bra. Jag skulle också fokusera på kunderna allt handlar inte bara om sälja bil också att kudnerna ska må bra man kommer dit med e bra ton och säger vad vill du ha hjälp me och man är hjälpsam till kunderna så dom vill faktiskt köpa här. för att kunna hålla kolla på allt detta då måstejag kolla vad som funegrar bra och vad som kan förbättras man måste se från båda sidorna de negativa och de positiva och jag skulle säga vi måste vara beredda att anpassa oss till nya trender och behov.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än SweWave? Nej bara Swewawe

Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? jag tror jag har en bra kombo av erfarenhet och engegemang som skulle passa för den här chef rollen. Jag har haft erfarenhet sm chef tidigare och vet vad som krävs för att leda ett team på ett bra sätt . jag är en persom som verkligen bryr mig om att skapa positivitet if riman. och där alla knner sig respekterade. jag har ju också en startk passion för bilar som sagt och jag förstår vad kunderna vill, Jag hnger med i samhället också ser jag något förändras förändras friman ockås på ett fint och bra sätt. jagh vill vara chefen son hjälper och ser till att teamet utvecklas och växer

Hur många bans har du? 1 kick bara

Top Bottom