Godkänd Devinzz | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Devinzz

Ny Medlem
Meddelanden
5
Trofépoäng
1
Användarnamn: Devinzz

Vad är ditt discord namn? Zero Nsp

Vilken arbetsplats ansöker du till? Malibu

Varför vill du bli Chef/VD? Jag vill bli chef här för att jag trivs i den här typen av miljö och har bra koll på hur det funkar bakom kulisserna. Jag gillar att ha ansvar och lösa problem snabbt när det händer saker vilket det ofta gör på klubbar. Jag tycker också det är kul att jobba med människor, både personalen och gästerna, och vill vara med och göra stället bättre. Jag är inte rädd för att ta i när det behövs och tror jag skulle passa bra i rollen."

Vad rollspelar du som för tillfället? polis gubbe har ja och en vanlig gubbe ej kriminiellt,

Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? "Jag har jobbat på Moore Club i Avena så jag har erfarenhet av hur det funkar på klubbar både med gäster, och att hantera situationer som dyker upp. Det gav mig bra koll på både service och ansvar."

Hur kommer du att utveckla arbetet? "Jag vill utveckla stället genom att skapa bättre flyt i personalen, se till att gästerna trivs och komma med idéer som lockar mer folk.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än SweWave? Nej bara Swewawe

Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? "Jag har erfarenhet i branschen och vet vad som krävs för att få en klubb att rulla –både när det är stressigt och när problem dyker upp. Jag är inte rädd för att ta ansvar, jag är lojal, jobbar hårt och har koll på både gäster och personal. Jag tror ni behöver någon som kan både vardagen och tänka framåt och det kan jag.

Hur många bans har du? 1 kick bara

Laininen1

Medlem
Meddelanden
28
Trofépoäng
3
Godkänd, vidare till muntlig intervju! Du har 48 timmar på dig att ta den innan den blir nekad automatiskt!

Top Bottom