Nekad chris0012 | Permanent Ban Överklagan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

chris0012

Ny Medlem
Meddelanden
5
Trofépoäng
1
Användarnamn: chris0012

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/chrisbananflugggaaa12381/

Ditt Hex-ID eller BanID: 220288

Vad är din discord tagg? ffffqqqssqw

Vart är du bannad? Servern

Vem var det som bannade dig? Det var då Anticheatet som bannade mig för jag försökte spawna in ett vapen pågrund av att ville testa erat anticheat men jag har slutat med fusk nu och jag förstår såklart om ni inte vill unbana mig för detta jag gjort eftersom det är ett grovt regelbrott mot servern men jag fick ändå inte vapnet i inventoryt utan fick det bara i handen varför jag försökte spawna in vapnet va för min dumma vän sa att det var undetected mot anticheatat alltså att man inte bli bannad för det men det blev man tydligen men du vet jag ialefall konsekvensarna vad som på riktigt händer när man går in med fusk och försöker spawna in vapen jag ber om ursäkt återigen det var väldigt dumt av mig hoppas ni kan lita på mig att jag inte gör om detta

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-04-14 104937.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag var då inte bannad av en staff utan vart bannad av anticheatat pågrund av attempted to spawn a weapon, som sagt det var det dumaste jag gjort på en server det ändå jag vill testa vad och se om jag blev bannad av fusket alltså se om det var detectat eller undetacat nu vet jag ialefall vad som kommer hända och vad konsekvenserna blir om jag skulle göra om det men jag kommer aldrig göra om det!!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt med min vän i discord vi snackade lite och körde lite på affe lall sedan så frågade jag han om han hade ett fusk som man kan spawna in vapen med då sa min vän ja jag tror jag har ett någonstans i mina filer och har själv varit inne med det på swewave så du kan testa spawna in vapen på den server om du vill. Då sa jag okej jag testar jag skärmdelar när jag gör det och när jag gick in med fusket så vart jag bannad av antichetat det är då ett fusk man lägger in i plugins men jag FUSKAR INTE MER KOMMER ALDRIG ATT GÖRA DET OCH HAR INTE ETT ÄNDA FUSK PÅ MIN DATOR! Så jag hoppas att ni förstår mig och hoppas att ni skulle kunna ge mig en ny chans för som jag sa i mina tidigare ban överklagan att jag gillar verkligen swewave jag tycker det är en sån bra server ni kommer liksom med upptateringar typ var o varannan dag den är topklass.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var inte en felaktig utan allt är mitt fel att jag ens lyssnade på min vän och var så dum att jag testade spawna in jag vet faktiskt inte vad jag fick in i min hjärna att gå in med fusk o testa spawna in vapen aj det var det dummaste jag gjort men eftersom jag vet konskvesenerna nu att man blir bannad nu och ni har ett anticheat som faktiskt skyddar mot fuskare så antar jag att ni förstår att jag aldrig kommer gå in med fusk igen på någon mer server för det är så dumt att göra det man blir bara själv ledsen sen när man blir bannad och försöker att bli unbannad. Återigen förlåt för att jag gick in med fusk det var dumt!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja tror jag vart bannad 1 tidigare gång men minns faktiskt inte vad som hände under den bannen om jag ska var ärlig tror det var rätt så länge sedan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja det hade jag absoult kunnat göra, inte gå in med det jävla fusket och leka alanballan o försöka spawna in vapen det var så jävla dumt så jag vet inte vad jag ska säga förlåt på riktigt swewave skulle inte sitta här och göra 3 ban överklagan om jag inte gillade servern så mycket som jag gör blir denna nekad kommer jag att göra fler för jag vill verkligen få en ny chans på swewave.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det färstår jag, klart jag väntar tills någon i ledningen läser den!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom