Nekad chris0012 | Permanent Ban Överklagan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

chris0012

Ny Medlem
Meddelanden
5
Trofépoäng
1
Användarnamn: chris0012

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/chrisbananflugggaaa12381/

Ditt Hex-ID eller BanID: 220288

Vad är din discord tagg? ffffqqqssqw

Vart är du bannad? Servern

Vem var det som bannade dig? Anticheatet bannade mig just för att jag försökte spawna in ett vapen med ett fusk.

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-04-25 170104.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev bannad för anticheatet pågrund av att jag försökte spawna in ett vapen med en fusk meny som jag la in i plugins, det var väldigt dumt av mig men det jag gjort, jag gör då en överklagan för att jag gillar swewave mycket för att servern är allmänt bra gillar rpen och alla olika scripts.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det jag gjorde var att jag satt med min vän i discord han skickade ett fusk som han frågade om jag ville ha jag bara varför inte har alltid velat testa fuska och då sa jag vilka servrar funkr fusket att spawna in vapen på? Då sa han jag har bara testat på swewave och det funkar på swewave då berättade han lite om det att vapnet du väljer att spawna in spawnas fram i din hand osv. Så jag gick in för att testa det och då märkte jag direkt att det hände något med mitt spel jag fick liksom in vapnet i handen men sedan efter det vart jag bannad och ångrade mig direkt vad jag gav mig inpå eftersom jag gillar swewave såpass mycket så jag fick faktiskt lite ångest för det jag gjort

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig det var mitt problem och jag har väldigt mycket ångest för att jag spawnade in vapen det var väldigt dumt av mig, men det viktigaste som jag tar med mig när man blir bannad är att man ska lära sig av sina misstag.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad en tidigare gång, men det var ganska länge sedan så minns knappast den bannenhur jag blev bannad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Japp deklart jag hade kunnat göra, jag hade inte behövt vara så dum och inte tänka och spawna in ett vapen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag såklart, ni tar eran tid att läsa överklagningar, även när ni har tid spelar ingen roll för mig. Vill bara att ni ska veta att jag har verkligen lärt mig av mitt misstag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom