Nekad chris0012 | Permanent Ban Överklagan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

chris0012

Ny Medlem
Meddelanden
5
Trofépoäng
1
Användarnamn: chris0012

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/chrisbananflugggaaa12381/

Ditt Hex-ID eller BanID: steam:11000013cd11033

Vad är din discord tagg? 96923969262

Vart är du bannad? Servern

Vem var det som bannade dig? Anticheat bannad för försökt till att spawna in vapen.

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-04-14 104937.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev bannad för anticheat pågrund av att jag försökte spawna in vapen en kväll då jag inte hade något att göra och vill göra det för skoj skull jag vet att det var skit dumt jag kommer Aldrrig använda mig utav fusk någon mer gång för jag har lärt mig av att det finns ingen mening med att fuska på servrar det är bara idioter som gör det och jag tar för det jag gjort på grov nivå!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag försökte att spawna in ett vapen för att jag tyckte det var kul för att jag var med mina polare hemma hos mig och gick in med fusk men jag vet att det var jätte dumt och jag lovar att inte göra om det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absoult inte felaktig ban, allt ligger på mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag gjorde överklagan på min första ban efter det kom den här bannen så har haft 1 innan denna.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Japp inte varit dum och gått in med fusk.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom