Intagen chano18 | Ansökan till Staff

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

chano18

Helper
Personalmedlem
Helper
Meddelanden
40
Trofépoäng
6
Användarnamn: chano18

Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Ange ditt födelsedatum: 21 Januari 2007

Ange ditt Discordnamn: Chano18

Berätta kortfattat om dig själv: Jag är en person som gillar att hjälpa folk. Jag gillar att hjälpa förbättra saker. Jag skulle säga nog att jag e ganska snäll och är ganska mycket pratsam och glad. Jag tycker mycket positiv vilket man ska tänka. Jag är en person som älskar att gymma träna styrka och därför mår jag bra som jag gör nu alltid glad och alltid hjälpsam. Känner mycke glädje inom mig och jag sprider alltid runt glädje och positivitet. Så det var lite om mig.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? jag kan vara aktiv alltid. typ 7-8 timmar varje dag verkligen sen om jag ska göra nått rapporterar jag och skriver vad jag gör osv men annars varje dag 7-8 timmar och jag e ganska ärlig nu gillar nt när folk ljuger hur aktiva dom ska vara sen e dom helt inaktiva utan jag säger sanningen här.

Hur länge har du varit en Medlem på SweWave? Jag har spelat här sedan 2023 är ganska gammal medlem.

Varför ansöker du som staff på SweWave? Jag vill bli staff för att jag vill dels hjälpa servern med att få bort problem spelare, jag vill även utveckla min resa här på swewave och påbörja och testa något nytt såsom helper. Jag tycker om att hjälpa folk och är trevlig skulle jag säga. Jag vet hur man bemöter folk med respekt och visar hänsyn. Eftersom som staff har man stora ansvar och ska vara en förebild till andra medlemmar. Jag har väldigt mycket ledig tid just nu som jag kan lägga på att göra staff arbete osv. Jag tycker om att hjälpa andra och gör allt för att försöka hjälpa så gott det går. Jag gör hellre staff arbete än att rpa just nu och kommer vara aktiv nu på hösten och senare in på vintern. Jag kommer göra allt jag kan för att få bort personer som inte sköter sig och även lära dem vad som är rätt och fel, jag kommer hjälpa folk som vill lära sig rp. Jag kommer nästan spendera hela dan på sitta i support och report även svara frågor i pm osv. Jag vågar även ta åtgärder på folk som inte sköter sig. Jag tror jag kommer gilla att vara staff enormt mycket det är därför jag ansöker. Jag är väldigt mogen och tycker att jag skulle passat in som helper. Jag vet hur man hanterar staff rollen och hur man ska sköta sig. Jag vill hjälpa servern enormt med att få bort dessa problem som uppstår. Jag har även varit helper en gång tidigare.

jag kan även många commands

/noclip att man flyger upp i luften och kollar på folk

/bring id att man bringar en person till dig spawnar han till dig

/goto id man gpr till den id man väljer kasnke en skriver i reports en kille lallar dp gör jag /noclip sen /goto hans id han som lallar

/tpm spawnar till den platsen jag markera

/setgrouo höjer ens rank
/pm om en kille har gjort fel pm jag han och säger vad han har gjort elle be han hoppa support/v att man spawnar in en bil exempel

/v police20/setjob sätter en person de jobbet han ska ha/sc skickar e swewave chatt till alla staffs i servern /addkey ger nyckeln de behöver/giveitem ger personen en sak

/spawnobject spawnar nått med massa siffor b08382 exempel/ clearinventory tar bort allt från personens inventory /who kollar vilka roller personen har

/openi kollar personens inventory

/freeze fryser en spelare att han ej kan röra sig

/unfreeze gör så att han kan röra sig igen

/clear all rensar allt chatt från swevave de ska man endast göra om en person skriver nått fuckt på chgatten i swewave som racicm

/sqlban bannar han

/svban server vakt bann 30 min

/sqlunbann unbannar han och sen hex id

/sqlofflineban bannar hans gamla id om han ej e inne och logga

/ooc skriver till en personen inom ooc

/sqlsearchsteam namn och hans hex id

/spec specar folk kommer upp en meny annars gör man

/spec hens id

/spec off sluta specar

/revive revivear om de en bra anledning

/skin ger personen skin

/togglename kollar personens namn och id /toggleid kollar personens id bara

Vad är din uppgift som Staff? att förbättra servern genom att hålla koll på personer som inte beter sig bra utveckla servern på positivt sätt förbättra rpn än vad det är nu. för just nu känner jag mycke 100k or die. mitt arbete e att underlätta arbeter för de högre uppsatta ta folk i support hjälpa medlemmar så det får de hjälpen de vill ha. det är det viktigaste.
Jag är då polis folk leker ju sig och begår fel hela tiden så som copbait och tycker att det borde bli seriösare för det blir bara tråkigt o tråkigare hela tiden.

Vad kommer du att bidra med som Staff? mina tidigare erfarenheter min respekt mina starka kunskaper. jag kommer bidra med förbättring på¨hela servern hjälpsamhet att hjälpa folk osv (är trött hahaha så skriver kortfattad för skrev mycke förut)

Hur hanterar du stressiga situationer? Försöker lugna ner situationen och verkligen visar att jag agerar profesionellt jag ska hantera rollen staff moget och visa att jag kan hantera det proffestionellt

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: RP

Ansvarsområde 2: Support

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom