Godkänd chano18 | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

chano18

Helper
Personalmedlem
Helper
Meddelanden
40
Trofépoäng
6
Användarnamn: chano18

Vad är ditt discord namn? Chani18

Vilken arbetsplats ansöker du till? Sven ingvars

Varför vill du bli Chef/VD? Jag vill bli chef för att jag känner att det är en grej ja skulle passat in som. Jag tänker på min erfarenhet o min kunskap. Jag vill även bli chef för att kunna möta på nya folk hela tiden som kommer in och köper inte nog med det jag vill även anställa kollegor som är kompetenta och går att lita på. Jag känner bara att jag passar in som det. Jag vill även bli chef för att bilar har alltid varit ett intresse för mig kunna hålla koll på ekonomin kunna förhandla en affär osv.

Vad rollspelar du som för tillfället? Just nu rollspelar jah som polis faktiskt.

Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? Ja jag har tidigare erfarenheter faktiskt. Jag har varit chef på Sven ingvars. Men sen valde ja bli Krim men Krim va tråkigt så ja då tänker jag ta nya steg nu o bli chef igen och kunna utföra arbetet professionellt som förut.

Hur kommer du att utveckla arbetet? Jag kommer utveckla arbetet på
Ett positivt sätt lägga ner min kunskap och erfarenhet jag har. Målet är att anställa
Kompetenta kollegor och sedan välkomna kunderna mer än välkommen. Så det känner att detta är en riktig affär oså.
Och sista och största målet är ju att bilfirman ska gå plus hela tiden som sagt.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än SweWave? Nope

Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? Jag tycker ni borde anställa mig pågrund av den erfarenhet jag har och tänkande om bilfirman. För tror inte många menar de när dem säger det. Men ja menar verkligen de. När jag väl var chef förut älskade jag jobbet men sen valde jag ju fel
Väg. Och saknar jobbet nu så. Ja jag borde bli chef pga att jag kommer utföra arbetet på ett jättebra sätt bättre än de flesta skulle ja nog säga.

Hur många bans har du? Jag har inga banns.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom