Godkänd Casper Löwe | Medlemskap ansökning

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Casper Löwe

Ny Medlem
Meddelanden
5
Trofépoäng
1
Användarnamn: Casper Löwe

Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus Löwe

Vad är ditt discord namn? bortabakom11

Vad är ditt födelsedatum? 6 November 2010

Berätta om din karaktär. Casper Löwe är en snäll kille som vill börja om sitt liv från början. Han var före detta kriminell men det gick inte riktigt som planerat, så han vill börja om från början. Hitta jobb kanske och satsa lite mer på sporter. Casper har alltid gillat fotboll, hockey och basket men han har aldrig riktigt satsat fullt på dem men nu är det nog dags. Han är inte alls blyg och har jämt bra tankar i huvudet. Han är snäll men dock lite ensam för han är uppväxt med endast sin morfar. Han kommer från tyskland och hans föräldrar är inte vid han längre. Men casper försöker se den positiva sidan och kämpar för frihet. Han har planerat att satsa mycker på sport och bli en bra människa för att göra hans föräldrar glada för han.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Han är omtänksam vilket kan vara bra för att skaffa många nya vänner. Han är snabb och har väldigt bra kondis. Han har alltid reserv planer om saker går snett. Och han är väldigt smart. och har enkelt med nya människor.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Han måste ta hand om sin morfar mest hela tiden så han får inte jätte mycket fritid. Han är inte jätte stark. Han har lite dålig svenska då han är från tyskland. Han är inte så jätte bra på att säga nej till saker så ha gör lite saker som han igentligen inte vill.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan göra så det blir mer social rp och så att alla har någon att vara med då jag är snäll och ger alla en chans till godhet. Jag kan göra serven lite roligare samt medverka till lite mer arbetskraft.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spelat många rp serverar under min karriär är är helt okej erfaren på rp. Jag kan väldigt mycket inom fivem och sådant då jag har varit staff på många serverar.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att man inte bara ska kämpa för att vinna scenariot utan att man ska försöka göra scenariot roligt för båda partnerna och att det inte ska göra något om man förlorar då man har bidragit till god rp. Så man ska se till så att alla i scenariot får delta och ha det kul och inte spela ego spel.

Vad är suntförnuft för dig? Att man ska tänka en extra gång innan man gör sin handling och typ tänka skulle detta kunna hända irl. Samt att man ska tänka vilka konsekvenser en handling kan göra. Suntförnuft är nog den viktigaste regeln för mig och det är ett väldigt starkt begrepp. Men det kan ju även vara att man ska vara mot andra som man vill att de ska vara mot en själv. Att man ska försöka göra ett rimligt beslut i scenarion.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? suntförnuft, fear rp, rdm, vdm, rk, copbaiting, beta/meta/power gaming, social rp.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är väldig aktiv varannan vecka då mina föräldrar är skillda. Har blivit av med min krim roll så kommer inte vara krim någon mer gång för det är inte riktigt min starka sida tyvärr

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom