Nekad Casper Löwe | Temporär Ban Överklagan

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Casper Löwe

Ny Medlem
Meddelanden
5
Trofépoäng
1
Användarnamn: Casper Löwe

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199592181061

Ditt Hex-ID eller BanID: 946366

Vad är din discord tagg? bortabakom11

Vart är du bannad? Servern

Vem var det som bannade dig? MegaTurken han bannade även på Dc och Serven

Bild på banmeddelande: bild_2025-05-17_225646981.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag gjorde krim utan krim roll men...

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Okej för ca 3 dagar sen fick jag indragen krim roll. Men de nämde inget om att de skulle behöva ta mina vapen. Och jag vet att man inte får eller kan använda vapen som icke krim. Och jag tänkte a men de tog ju inte mina vapen då kan jag ju bara sälja dem visst? Så jag kom i kontakt med MegaTurken och han sa att han kunde ge mig 300k i kontat för vapnet. Jag tänkte okej och han gav mig pengarna och jag gav han vapnet. Sedan åkte jag mot stora banken för att sätta in mina pengar men då försvinner de från mitt inventory. Då är det MegaTurken som har tagit tillbaka sina pengar och sedan bannar mig för krim utan krim roll. Och det är okej men inte att ha framkallar ett regelbrott han själv och sen tar tillbaka sina pengar men han gber inte tillbaka vapnet så han scammade mig och sedan bannar mig från både dcen och serven. Och jag tycker att om man inte ens får ha vapen i en bil som icke krim så både de ha tgit mina vapen när jag fick indraget för då hade jag mina vapen på mig och hade varit i skottlosning och de fick klipp på de men ber mig inte att ge dem mina vapen så därför tänkte jag att a men dem kanske tillåter mig att sälja mina vapen. Och megaturken var med och sa att jag skulle göra det så han framkallade det han själv och sedan admin abusar och tar tillbaka sina pengar så han scammade mig genom att admin abusa. Detta är respect löst och han bör få återgärde för detta och jag bör få tillbaka mina saker ink. bli unbannad från dc och serven

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel men även han som framkallade felet och adminabusar och de som drog min krim visste mycket väll att hade vapen men de sa inget om att jag behövde ge dem de. Så detta tycker jag är fel och att han nu rullar runt med ett vapen och sina pengar utan problem. Som om han kan göra vad han vill bara för han har IG perms.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har inga tidigare bans

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat frågat de som drog min krim om mina vapen men jag tänkte att de vet ju att jag har de för jag skött men de sa inget.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag

Lazyllama

Mod & Forums Ansvarig
Meddelanden
40
Trofépoäng
8
Nekad, utan krimroll får du inte göra några kriminella åtgärder överhuvudtaget.

Top Bottom