Nekad Ben Karlsson | Temporär Ban Överklagan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Ben Karlsson

Ny Medlem
Meddelanden
7
Trofépoäng
1
Användarnamn: Ben Karlsson

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199567918259/

Ditt Hex-ID eller BanID: 397883

Vad är din discord tagg? cat_2221

Vart är du bannad? Servern

Vem var det som bannade dig? Blax

Bild på banmeddelande: FiveM® by Cfx.re 2025-06-12 16_59_29.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Dom valde att banna mig för att jag gjorde ett jätte stort misstag och jag var korrupt som jag ångrar grovt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag letade efter bil till mig själv

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tyckte inte det var en felaktig ban eftersom att jag gjorde ett stort fel, men jag tycker att denna ban var lite väl lång. 10 Dagar är väldigt långt och 5 dagar hade kanske räckt och sedan hade ni kunnat göra så att jag inte hade kunnat få ett jobb på kanske en vecka. Inte att jag blir bannad i 10 dagar. Jag spenderar en stor del av min vardag på denna servern och det skulle uppskattas om banen hade förkortas.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 🌐 Din nivå: 🟩 (6 tidigare bans)

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja såklart jag hade kunna gjort de annorlunda med att inte göra något så dumt men tänkte inte riktigt och de ska inte hända igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Ben Karlsson

Ny Medlem
Meddelanden
7
Trofépoäng
1
blax Sorry pls Jag letade efter bil till mig själv ;( 100%

Senaste redigerad:
Top Bottom