Godkänd yougi | Medlemskap ansökning

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

yougi

Ny Medlem
Meddelanden
4
Trofépoäng
1
Användarnamn: yougi

Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav Karlsson

Vad är ditt discord namn? realyougi

Vad är ditt födelsedatum? 25 Juli 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdi Gozales och är 23 år gammal Abdi växte up med 4 syskon Maria Marco Alexander Ahmed när Abdi växte upp så gilla han bilar Abdi föddes i malmö rosengård Abdi hade en tuff up växt då hans pappa lämna han i tidig ålder Abdi och hans syskon är araber från palestina och libanon. Abdi drömer om att skaffa fru och barn samt en bilfirma

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Abdi är snäll och omtänksam samt bra med barn

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Abdi kan bli riktig sävla arg. Abdi är inte så snygg så han får inte så många tjejer. Abdi kan bli lesen ibland för han saknar sin pappa och därför vägra göra någonting

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag RPar bra och kan därför göra servern en bättre plats

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat på andra servrar tidigare

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska tänka på andra och inte bara på sig själv under RPns gång

Vad är suntförnuft för dig? Att man RPar som man skulle gjort i riktiga livet tex Att inte sno en cykel framför en polis som då är suntförnuft

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM suntförnuft NLR VDM copbaiting

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

v199o

Head-Mod
Personalmedlem
Head-Mod
Sr.Mod
Meddelanden
251
Trofépoäng
18
Godkänd efter muntlig

Status
Ej öppet för ytterligare svar.